woensdag 17 januari 2018

Tilda with little Snowy



Hallo allemaal vandaag heb ik een winterkaart voor jullie, ik heb er nog geen genoeg van hoor, alhoewel ik het zondag ook heerlijk vond, het zonnetje krijgt best wel weer wat warmte.


M'n winterkaart is een Easelkaart geworden, en omdat ik nogal gewend ben om hem helemaal vol te maken koste dit me best wel veel tijd.


Het inkleuren heb ik met de Studio Light markers gedaan, en de schaduw heb ik met de Faber Castell gedaan, op zich vind ik het een hele mooie combinatie.


Het model van de kaart is een stans van Magnolia, het DP wat ik gebruikt hwb is van Studio Light, de sterren-stans achter Tilda is van Joy, en Winter is gemaakt met een stans van Noor. En verder heb ik natuurlijk weer gebruik gemaakt van de DooHickey's van Magnolia, ook heb ik wat dennenappeltje's wat sterren, Frantage, parelkant, gewoon kant, en touw op de kaart verwerkt.

Ik wens jullie weer een fijne week, bedankt voor alle lieve reacties, en graag weer tot de volgende blogspot liefs Janny







4 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal verliefd op deze magnolia stempel. Echt zo'n schatje en je hebt er een mooie creatie mee gemaakt en mooi ingekleurd

    Groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig winter kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janny, dit noem ik geen kaart maar een creatie. Wauw.. Tilda is weer heel mooi ingekleurd en de decoratie is prachtig. Dit is gewoon een cadeautje om te ontvangen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er weer geweldig uit....wauwwwww....Ik ben dol op al die extra's....lekker vol.....Niet iedereen houdt ervan maar ik geniet echt als ik zo'n volgeladen kaartje zie. Heerlijk.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.