zondag 30 oktober 2011

Magnolia INK kerst

Yes yes yes, ik heb 100 volgers, ik ben zo blij met jullie allemaal. Hebben jullie de nieuwe KerstINK al gezien, hij is weer zo mooi en super dik en de omslag is zo schitterend. Ik had beloofd dat ik voor mijn blog aan het werk ging, maar helaas, we zijn al weer hard aan het werk voor de volgende INK. Dat is wel raar hoor in je hoofd ben je bezig voor Kerst, en dan moet je al weer vooruit werken, maar niet gezeurd hoor het lukt wel, ik ben er nog steeds zo trots op als ik mijn werk in de INK zie.

Deze sterdoos heb ik voor het kerstnummer gemaakt, het patroon heb ik uit het blad Kadoosjes gehaald, hij staat erin als Paasdoos, maar ik dacht het kan dus ook een Kerstdoos worden, als basis heb ik rode cardstock gebruikt, en daar overheen het Magnolia papier, het kantje is de DooHickey van Magnolia.

De stempels die ik gebruikt heb zijn JollyTilda, en Unwrapped Tilda, ik heb de stempels weer ingekleurd met Distress Inkt.


Voor de bloemen heb ik ook de DooHickeys van Magnolia gebruikt samen met bloemen uit mijn vooraadje.

Alle materialen  zijn te koop bij Miekelotte, ik vind het weer erg leuk als jullie een berichtje achter laten wat jullie van mijn kerstdoos vinden.

Hele fijne week allemaal,

veel liefs Janny

41 opmerkingen:

  1. Nou je mag zeker trots zijn, je creatie is prachtig!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een top creatie, ben er helemaal weg van.
    Liefs, durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm hartstikke gaaf! Mooie kleuren, leuke vorm, lieve Tilda's en een prachtige bos met bloemen! Kortom: een compleet pak(ket)je ;)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Jannie,

    Die 100 volgers heb je dubbel en dwars verdient.
    Wat een prachtige craetie die in de ink staat.
    Top meid!!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow what a gorgeous Gift-Star-Box ! I try to make it like your sample ! But it will be very diffelcould I think. Thanks for sharing.
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo gaaf, zulke mooie details, al die bloemen zijn zo leuk.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janny, schitterend meid. Ik had hem al bewonderd in de Ink. Dat heb je weer heel mooi gedaan. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janny,

    Hij is zo gaaf geworden.
    Prachtig uitgewerkt.
    Super van materiaal en kleur.
    Prachtig geheel.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woooooooow wat is die gaaf zeg!!!!!!!
    Die zet ik zeker op mijn todo-lijstje...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Janny, wat een ontzettend gaaf doosje is dat zeg! Prachtige kleuren, super ingekleurd, mooie bloemen en linntjes en alles klopt gewoon! Top!
    Ook bij mij komt ie op het to do lijstje!

    Liefs Diana.
    (En natuurlijk gefeliciteerd met je 100 volgers!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Janny

    Wat een prachtig mooie creatie.
    Daar mag je zeker trots op zijn.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had je mooie creatie inderdaad al in de Ink zien staan. Het is echt geweldig mooi en daar mag je absoluut trots op zijn.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a gorgeous awesome creation, fab design and images, well done, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Janny,
    Het is weer een mooie creatie geworden.
    Grt. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creatie, geweldig mooi!!!!!! Kan me voorstellen dat je supertrots bent als je je "werk" in het magazine ziet staan!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wowwwwwwww wat leuk die ster is zo super kan me heel goed voorstellen dat je trots bent als je in zo mooi blad staat je verdiend het

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwwwww, wat een schitterende ster, complimenten hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem schitterend Janny.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Janny,

    Wat is dat een leuk doosje ik vind hem schitterend leuk gedaan hoor.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een superleuke doos is dit het ziet er echt toppie uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Janny!
    What an awesome box. it is so beautifully colored. I love the Tilda's on it and the flowers look gorgeous.
    Hugs Maz

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allereerst gefeliciteerd met je 100 volgers.
    Leuk hoor, dat je doosje in de Magnolia Ink staat. Het doosje is ook helemaal superrrr om te zien.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig, hij is echt heel erg gaaf.
    Ik heb 'm helaas nog niet in de INK kunnen bewonderen.
    Hopen dat hij vandaag bij de post zit;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Janny, wow stunning, your Christmas box is beautiful! I love your gorgeous flower arrangement. Congrats on over 100 followers . Hugs Jodie from Oz :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw wat een schitterende creatie
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De nieuwe INK is inderdaad super... lekker dik ook ;-)
    En je sterrendoosje vind ik supers! Mooie details heb je gebruikt.

    Succes met de creaties voor de nieuwe INK!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Janny
    Ja het Nieuwe magnolia Ink is weer prachtig.
    Je doosje is schitterend en ook je Fimo werkje in het blad vind ik geweldig mooi!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een topper, Jannie, je hebt hem geweldig leuk gemaakt en afgewerkt. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Janny, wat een prachtige creatie is het geworden, zeg. Super mooi. Ben je volgens mij wel even mee bezig geweest, maar ja het resultaat mag er zijn. Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow Janny wat een prachtige creatie!
    Véél werk maar wel eer ervan! En in het blad zal ie zeker nog mooier overkomen!!
    Van mij krijg je weer 'n dikke TIEN !!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie creaties zie ik hier zeg! Ik kwam hier viavia terecht en ben meteen ook volger geworden. Dit doosje is echt helemaal geweldig!

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super mooie Creatie ik had hem ook gezien in de ink en ook je fimo super Janny
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauuuw wat een schitterende creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jannie hij is super. Geldige kleuren en materialen. Helemaal top!

    Groetjes Henny.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een supergaaf kerstdoosje Janny!! Leuk hoor als je je werk terug ziet in een tijdschrift.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ochoooo dit is super, wat een boeket en de kleuren zo goed op elkaar afgestemd. Het is een mooi geheel geworden met het doosje. Echt een Alphense ster waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super creatie weer vooral de versiering boven op de doos.

    Groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wouw wat een creatie is dit. Echt heel veel werk en zo mooi. Je mag wel trots zijn dat dit gepubliceerd wordt. De versiering op de doos is echt een kunstwerk apart.
    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Janny this is just so cool and what perfect papers and embellishments just adorable with the images! Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Janny , ik vind dit super-origineel en super-mooi !! Wat heb je de 2 Tilda's prachtig ingekleurd. Ik heb de Ink helaas nog niet. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve zus

    Mamma en ik zitten nu even te kijken, we zijn trots op je.
    Super mooi gemaakt!

    Ma en Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.