zaterdag 21 september 2013

Tilda with Candycone Time For Magnolia Challenge #28 Rose Kerstkaart met knoopjes

Het is weer tijd voor Magnolia Challenge, en deze keer is de opdracht maak een rose Kerstkaart en gebruik ook knoopje's op je kaart.


En dit is dus mijn bijdrage geworden, zoals jullie weten ben ik wel van de zachte tintjes, dus voor mij was het een makkie. Ik heb voor deze lieve Tilda gekozen uit de Kerstserie van Magnolia van 2011. Het model van de kaart is gemaakt met een mal van Go Kreate, en waar Tilda op gestempeld is, is een mal van Spellbinders. De ijskristallen zijn van Noor, en natuurlijk ook weer de DooHicky's: Bloomy Tag, Slender Firs, en het bloemetje is gemaakt van het kroontje van de aarbei, en heet dus ook Strawberry. Het inkleuren heb ik met de H2O gedaan, en het parellint is van de Xenos. Het DP wat ik gebruikt heb is van Magnolia, en natuurlijk kon ik het niet laten om weer veel Frantage op mijn kaart te verwerken.

Ik wil iedereen die een reactie achter hebben gelaten op mijn vorige blogbericht, en op FB heel erg bedanken, natuurlijk vind ik het super  om ze te lezen, en ben ik heel nieuwschierig wat jullie nu van mijn kaart vinden.

Surf even naar het blog van Time For Magnolia Challenge, je komt daar heel makkelijk door even op het logo te drukken aan de zijkant van mijn blog, en ga even kijken wat mijn teamies voor prachtige creatie's hebben gemaakt, nog leuker vinden wij het natuurlijk als je met ons meedoet met deze challenge, je kunt ook nog met de vorige challenge meedoen "gebruik geen DP"er zijn elke week weer schitterende prijzen te winnen.

Voor iedereen een heel fijn weekend, liefs Janny




24 opmerkingen:

  1. Schitterend kaart, dat zachte roze erbij vind ik erg leuk!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik wil schrijven wat een prachtig kaartje, maar et is meer dan dat hor, een echt kunstwerkje!!!
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeel mooi de kleuren combi en alles aan de kaart bedankt voor de creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Janny wat is je kaart weer schitterend, ik vind het een beauty, zo mooi weer. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi weer jannie

    prachtige details er bij en ook deze tilda is weer erg mooi er bij
    dan in rose altijd goed

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I just admired this work of art on FB.....love, love this beautiful masterpiece!!!! Superb coloring and luxurious details!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janny, ik zag je kaart al op Facebook maar het is weer een beauty hoor. Prachtig al de doohickey's en dit stempeltje blijft een schatje. Prettig weekend. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje Janny, er is zoveel op te zien. En wat een leuke challenge, ben dol op rose dus ik ga zeker proberen mee te doen!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer prachtig Janny!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, wat een mooie rose Kerstkaart heb je gemaakt, ik vind hem top!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soooo many beautiful Embellies to look at and they are all individually Gorgeous! Fab Image too!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Janny, wat een mooi kaartje. Eigenlijk veel leuker dan de traditionelere kleurtjes.( alhoewel ik daar toch ook wel van ben...) .
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw deze is toch ook weer zo mooi, net als de vorige post! Wat een plaatjes.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janny

    WAUW, beeldschoon is je kaart, er is zoveel mooi's op te zien.....ik kan er naar blijven kijken. Het blijft leuk om weer eens een oudere Tilda te gebruiken en/of te zien bij anderen.
    Mijn knoopjes van fimo zijn alweer op dus ik ga snel aan de slag om een nieuwe voorraad te maken met mooie pastel tinten, vaak druk ik er met een stempel in voor structuur.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie kaart! Prachtig gemaakt met hele mooie details erop verwerkt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Janny,

    Wat een leuk kaartje zo in het rose ook een van mijn favoriete kleurtjes. En wat veel leuke details heb je gebruikt. Ik raak niet uitgekeken en zie telkens wat nieuws. Fijne dag verder.
    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwww wat een supermooie kaart weer Janny! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart heb je weer afgeleverd Janny. Een plaatje!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.