woensdag 2 juli 2014

Tilda with Cock-a-Doodle-Doo the Rooster

Na een heerlijke warme vakantie in Turkije, het klussen bij, en verhuizen van onze middelste zoon heb ik eindelijk weer de tijd gehad om een kaartje te maken. En het is dit schatje uit de laatste Animal of the Year collectie geworden, ik zou zo graag net als ik op de diverse blogs lees, wat meer tijd willen hebben om te freubelen, ik heb nu nog 4 nieuwe stempels liggen, en waarschijnlijk komt de zomerkit er ook al weer aan. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook heerlijk vind om lekker in de tuin te zitten lezen.


Het model van de kaart is gemaakt met DooHickey's Vintage Squares, en Tilda is gestempeld op DooHickey's Rounded Frames and Tags. Het inkleuren heb ik weer met de Distress en H2O gedaan, en het DP is van Maja. Verder heb ik de volgende DooHickey's gebruikt; So Wrapped Lovely, Love Lamppost, en Summer Gate. De bloemen zijn van Magnolia en W.O.C. en verder heb ik gaas, kant, een taart rondje, en Stickels op de kaart verwerkt.

Ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart, en wens jullie allemaal een hele fijne week, en hoop een dezer dagen even tijd te hebben om te bloggen,

veel liefs Janny






16 opmerkingen:

  1. O, wat schitterend!!! En zo mooi gekleurd.... Tjee, echt super!!!

    Ja, de winkel met tijd heb ik ook nog niet gevonden :(

    Maar gelukkig is het hier bijna vakantie en hoop ik wat meer tijd ook voor mijzelf te krijgen. Ik heb nog maar één stempel gebruikt uit de vorige kit (bloos, bloos) En nu verwachten we de doohickey kit ieder moment en inderdaad ook bijna de nieuwe stempelkit.... Maar wel super leuk hé?! Voorziet ons weer voldoende in de jeukende handen, HIHI

    Fijne avond!!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje Janny! En ik kom ook tijd tekort maar ik denk dat de meeste van ons daar last van hebben, hihi.
    Geniet maar lekker van het mooie weer met een spannend boek, dat is ook leuk!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soooo cute card Janny! I love your image and details!
    Hugs,
    Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie wel, je hebt het erg druk gehad. Maar ook lekker een mooie vakantie gehad.
    Je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt Hanny.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo meid dan heb je het druk gehad en nu tijd voor ontspanning ook met een boek is soms even lekker en de zomer tijd is toch iets minder freubelen maar deze tilda is weer een plaatje he b haar laast ook op de label gebruikt weer mooie details en prachtig ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Janny! Pfff...gelukkig hebben we allemaal het tijdprobleem...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje is het Janny! Echt een super mooie kaart!
    Liefs,
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Janny, hij straalt gewoon met jouw mooie kleurwerk.
    Geniet maar lekker van het in de tuin zitten zolang het kan, de zomer is zo weer voorbij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze Tilda heb ik nog niet veel voorbij zien komen, wat een schatje!!
    Je hebt er weer een prachtig geheel van gemaakt, ik ben er weg van....

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw schitterend Janny, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het gebrek aan tijd herken ik ook wel. Maar je kaart is weer schitterend Janny en de kleuren zijn lekker vrolijk. Alvast een fijn weekend. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart.
    Ik vind hem heel mooi.
    En wat een leuk plaatje.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So beautiful, I love this Tilda and you have coloured her so perfectly!
    Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janny, fijn dat je genoten hebt van je vakantie en gewoon lekker blijven genieten van je tuin als het mooi weer is...voor we het weten is de zomer weer voorbij. Je kaart is weer een schatje, dat afdrukje is leuk en heel mooi ingekleurd....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I am so glad you coloured this one up I have her to do for my Sister in August but haven't seen her coloured up yet! You have done an Amazing job on her love all pretty Embellies as always. Enjoy your Week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooi kaartje Janny! En ja, die tijd hè, die kom ik ook flink tekort. Gewoon lekker genieten hoor, kaarten maken kan je het hele jaar door, genieten van een goed boek in de tuin helaas niet.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.