zondag 16 september 2018

Tilda with Holiday Sweater - Mix Media


Hallo allemaal zijn jullie nog aan het genieten van het mooie weer? Ik wel hoor kan er geen genoeg van krijgen. Maar de Kerstkaarten moeten ook weer gemaakt worden, en dus heb ik er een voor jullie deze keer. Het is een Mix Media Magnolia kaart geworden. In mijn hoofd had ik hem al helemaal zitten, maar geen idee of het wel leuk zou zijn, maar ik ben niet ontevreden over het resultaat, de kaart is 14cm bij 16cm geworden en ik heb er Schutt papier voor gebruikt, toen ik klaar was heb ik hem gemat op Craft.


Tilda is gestempeld op een stans van Tim Holtz, ik heb haar ingekleurd met de Distress, de stansen die ik gebruikt heb zijn de DooHickey's van Magnolia, en de bloemen zijn ook van Magnolia, omdat ik heel erg van zachte kleurtjes hou heb ik de spray gedept met een billendoekje, daarna de tekststempel,en toen de opbouw van de kaart.
De tekststempel is van vorig jaar, verder heb ik nog op vellum een Kerstboom gestempeld en ge-embost. Op de kaart heb ik kaasdoek, rietjes, pailetten en Nuvo drops verwerkt, op de bloemen zitten 3DBalls gelijmd.

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties hier en op FB, ik lees ze altijd met heel veel plezier, ik wens jullie allemaal weer een hele fijne week, hier is het feestweek met markt, gondelvaart en nog veel meer. Graag weer tot de volgende blogpost

Liefs Janny






3 opmerkingen:

  1. Ik zeg alleen maar waaaauw......
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zó leuk die Tilda in haar kersttrui. Heel mooi ingekleurd en je mixed media achtergrond en decoratie maakt er echt een plaatje van Janny.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card thank you for joining us at the Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.