dinsdag 9 oktober 2018

Star Balloon Tilda - Le Cirque collection


Hallo allemaal het is weer tijd voor een nieuwe kaart op mijn blog, en hoe kan het ook anders het is een lieve Tilda geworden uit de nieuwste collectie van Magnolia - Le Cirque.
Toen ik deze lieve stempel ingekleurd had, dacht ik meteen dat ze ook heel erg goed te gebruiken was voor een Kerstkaart, en stelde de vraag op FB of het kon. Nou iedereen was overtuigd dat het kon, en daarmee ben ik aan het werk gegaan, met deze kaart als resultaat.


Het model van kaart is een DooHickey van Magnolia, die heb ik gemat op Craft, als DP heb ik 300gr. van Schut gebruikt en bewerkt met de Distress inkt, daarmee heb ik ook Tilda ingekleurd, daarna heb ik met een ruitjes stecil de achtergrond bewerkt met Distress en struktuurpasta. Om diepte in m'n kaart te krijgen doe ik laagjes verpakkingsmateriaal er tussen, de sterren, blaadjes, sterrenrandstans zijn DooHickey's en achtergrondstempel is ook van Magnolia, en verder heb ik Nuvo Mouse, Nuvo drops, kaasdoek, 3d Balls, en houten sterretjes op mijn kaart verwerkt, en natuurlijk heel veel glitters.

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties hier en op FB, ik wens jullie een fijne week en weer graag tot de volgende blogpost

liefs Janny








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.