woensdag 10 april 2019

Tilda with Early Bird




Hallo allemaal vandaag heb ik een volgens mij zelfbedachte kaart voor jullie, ik noem het dus ook een boekkaart, omdat er in de kaart een heel klein boekje zit.


De stansen die ik hiervoor gebruikt heb zijn de DooHickey van Magnolia, en het mooie DP is van Stamperia, met een restje Studio Light.



En natuurlijk heb ik in de boekkaart deze Tilda with Early Bird verwerkt, ik vind het zo'n heerlijk voorjaarsplaatje die schattige Tilda met dat hele kleine vogeltje.


En zo is de kaart als hij openstaat, aan de linkerkant waar het boekje zit heb ik een harmonicavouw gemaakt, zodat het boekje er makkelijk inpast. Voor de rest heb ik een taartrondjes, kant, parellint, DooHickey van Magnolia, koord, en een klemmetje verwerkt, de kleine paarse bloementjes heb ik gemaakt met een stansje en de hartjes heb ik gedaan met Nuvo transparante glitter.


Dit was het weer voor deze keer, heel erg bedankt voor alle lieve reacties op FB en hier, en graag weer tot de volgende blogpost.

Liefs Janny








1 opmerking:

  1. Wat een bijzondere kaart Janny met een "verborgen" boekje. Heel leuk bedacht én mooi uitgewerkt. Die lieve Tilda is heel mooi ingekleurd en alle details zijn perfect op elkaar afgestemd. Móói...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.