woensdag 8 mei 2019

Tilda - Hippity Hoppity


Hallo allemaal, vorige week 1 Mei is weer de Tomic uitdaging van start gegaan en de uitdaging is, maak een kaart of creatie met meibloemen. En ik had de kaart eerder willen plaatsen, maar het kwam er maar niet van. Zoals jullie misschien weten hebben wij geholpen met de verhuizing van onze zoon, schoondochter en kleindochter, en we zijn er nog steeds, niet dagelijks maar wel veel aan het helpen. Maar nu plaats ik hem dan toch.


Dit schatje heb ik van Magnolia gekregen en ze is echt vers van de pers, en dus weet ik ook haar naam nog niet, alleen dat ze uit de Hippity - Hoppity serie komt, en zeg nou zelf het is toch een lieverdje. Het DP wat ik gebruikt heb is van Mintay - 7th Heaven, en het inkleuren heb ik met de Distress gedaan. De bloemetjes heb ik behulp van een stans gemaakt, en de uitgestane hartjes, kwastjes en tag's heb ik met de DooHickey's gemaakt. Verder heb ik kant, een kaartrondje, kaaslinnen, kreukellint, en wit koord op de kaart verwerkt.

Dit is mijn bijdrage aan Tomic, natuurlijk vinden we het heel leuk als je met ons meedoet, je komt op het Tomic-blog door op de blinken aan de rechterkant van de pagina te drukken.

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties's hier en op FB, ik vind het zo fijn om ze te lezen, en graag weer tot de volgende blogpost.

Veel liefs Janny





1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.