zaterdag 29 juni 2013

Tilda binding Flowers TFMC # 21

Goedemorgen het is weer Time For Magnolia Challenge #21 gebruik minimaal 2 Magnolia stempels, tekst stempels niet inbegrepen. Ik heb gekozen voor deze lieve Tilda uit de laatste serie van Magnolia, en ik heb haar gemaskerd met Stone Path uit 2011. De vlinders zijn ook stempels van Magnolia, uit de laatste kit.


Het inkleuren heb ik gedaan met H2O gecombineerd met de Distress inkpads. Het papier is van Magnolia en natuurlijk weer veel DooHickey's; Vintage Keys, So Wrapped Lovely, Tilda Ticket, Heart Flower Lace, en Spawling Ferns. De vorm van de kaart is gemaakt met een mal van Go Kreate. De bloemen zijn van het Kruidvat, W.O.C. en de rolbloemen zijn gemaakt met en mal van MD. Ik heb ook weer de Frantage gebruikt en hier en daar wat Stickels.

Voor mijn doen een kort berichtje onze jongste kleindochter viert haar verjaardag vandaag, Fleur is alweer 3 jaar geworden, en wij gaan er zo heen. Dus voor mij geen Doe@ding zomer event, maar ik ben afgelopen week al lekker met Tineke wezen shoppen.

Ik wens jullie weer een heel fijn weekend nu hopelijk eens met een zonnetje, de verwachtingen waren goed, maar helaas zag ik op buienradar dat deze week al weer 3 dagen regen genoteerd staan, nou ja je raakt er aan gewend.

Iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige blogpost, natuurlijk vind ik het super leuk als je laat weten wat je van mijn kaart vind, dat tovert weer een zonnetje op mijn gezicht.

Liefs Janny

p.s. Vergeet niet mee te doen met de challenge, deze week weer een prachtige prijs, en ga even kijken naar de prachtige kaarten van mijn teammies.




28 opmerkingen:

  1. wat een plaatje is dit, echt een beauty xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Janny!!!
    gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter, een hele gezellige dag toegewenst
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janny, allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter Fleur. Voor wat betreft je kaart het volgende: WOW wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, echt supermooi! Heel prettig weekend! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie kaart weer Janny!
    Gefeliciteerd met je kleindochter, een gezellige dag.
    Liefs
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart Janny!
    Van harte gefeliciteerd met je jarige kleindochter.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je kleindochter.
    Wat een prachtige kaart is dat weer geworden.
    Het is hier droog gebleven hopelijk bij jullie ook.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, dit ziet er weer prachtig uit.
    Gefeliciteerd met je kleindochter.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwwwww super mooie kaart Janny.!!Gefeliciteerd met je jarige kleindochter. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje
    en gefeliciteerd met de verjaardag vanje kleindochter
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A wonderful adorable card !
    Hugs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Janny! Proficiat met je kleindochter.
    Fijne zondag, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart! Mooie kleuren en super details. Wat zijn de vlinder ook mooi!!
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat weer een super mooi kaartje janny

    en prachtig ingekleurd mooie vorm kaart en detai,s

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw, wat is deze weer super mooi Janny.
    en jou inkleuring vind ik geweldig.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte met jullie kleindochter!
    Ook ik ben niet naar het event geweest, volgende keer beter ;))
    Je kaart is weer een plaatje, zo leuk, mooie kleuren en een leuke combi van de stempels.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Subliem!
    Echt prachtig kaartje, vrolijke kleurtjes, leuk papier!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Janny !!

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwwwww Janny, wat een toppertje weer! Hij is geweldig geworden en super voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Janny, heel mooie details heb je gebruikt.
    Super
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Janny,

    Bedankt voor je lieve berichtje over Tara op mijn bloggie.Ik herdenk haar ieder jaar op me blog,ook al heb ik inmiddels alweer bijna 4 jaar een nieuwe rottweiler,dit keer een reu.Dit is ook zo'n lieverd,kan hier echt mee lezen en schrijven haha!!!(was het maar waar!!!)

    Wat heb je weer een prachtige kaart neergezet,het is elke keer weer opnieuw een feestje als ik jouw kwaliteiten en uitwerkingen ervan zie.Je bent een hele grote inspiratie bron voor velen,iedergeval voor mij wel.Leuk zijn de nieuwe magnolia's hè, zo verschillend allemaal.En dat stampendous moet ik ook nog steeds aanschaffen zo leuk spul.Bj deze alsnog van harte gefeliciteerd met je kleindochter.

    Lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allereerst nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter Janny!
    Je kaartje is weer geweldig mooi! (zoals altijd hoor) :)

    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wouw wat een mooie kaart
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a Totally Stunning Card!Love your gorgeous Embellishments too!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik val in herhaling Janny!! Wat een schitterende kaart zeg. Gewoonweg genieten.......zoals altijd!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ja, wat kan ik zeggen?
    hij is schitterend Janny en alles zo mooi opgebouwd.
    via een omweg moest ik een reactie geven, denk dat blogger weer even de hik heeft.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw Janny echt weer n plaatje van een kaart. En nog gefeliciteerd met jullie kleindochter.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Janny,

    Ik was niet eerder in de gelegenheid om een berichtje achter te laten. Maar wat een super mooi kaartje weer.
    En natuurlijk nog gefeliciteerd met jullie kleindochter.

    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.