zondag 28 juli 2019

Summer bathing Tilda


Hallo allemaal vandaag een blogpost om jullie te inspireren om met onze Summer and Sea challenge mee te doen, eigenlijk is het mijn dag op de 26, maar vanwege mijn verjaardag had ik dus helemaal vergeten een foto te maken van mijn kaart, en omdat het natuurlijk zo bloedheet was afgelopen week kon ik ook niet meer op mijn hobbykamer terecht omdat alles dicht zat voor de zon.


En dit is mijn kaart geworden, het model is gemaakt met een stans van Studio Light, eigenlijk dezelfde als de vorige keer, alleen heb ik hem nu op een andere manier gebruikt, het DP is van Piatek, heel veel DooHickey's uit verschillende serie's heb ik op de kaart gebruikt, de lieve Tilda is in gekleurd met de Distress. verder heb ik visnet, sisal, schelpjes, touw en zeesterren rond Tilda verwerkt.

Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes hier en op FB, is lees ze met veel plezier, bedankt dat je langs kwam, en graag weer tot de volgende blogpost.

Veel liefs Janny




1 opmerking:

  1. Wat een lief strand-tafereeltje heb je met Tilda gemaakt Janny. Mooi ingekleurd en en ook de aankleding is top. Het was van de week ook écht strandweer dus heel toepasselijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.