maandag 5 augustus 2019

Christmas in August Tomic DT Magnolia


Hallo allemaal op 1 Augustus ging weer onze maandenlijkse Challenge van het Magnolia Design team van start, met deze keer het thema Christmas in August, en met deze temperaturen hier in Holland is dat misschien toch weer lekker afkoelen. Ik heb als afbeelding gekozen voor Gingerbread Tilda en heb aan de zijkant bij de bloemen de gingerbread koekpoppetjes verwerkt uit dezelfde serie.


Het inkleuren heb ik met de ZIG markers gedaan, de diepte heb ik er weer met de Faber Castell in gebracht. Het DP wat ik gebruikt heb is van Pion, en natuurlijk heb ik ook weer de DooHickey's van Magnolia uit verschillende serie's gebruikt.  Verder heb ik een taartrondje, lint, acryl verf, en sneeuw op de kaart verwerkt.

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog, nog meer bedankt voor alle lieve reacties hier en op FB, ik hoop dat ik je geïnspireerd hebt om mee te doen met onze Challenge, ga ook even naar het Tomic blog om te zien wat mijn team maatjes voor prachtige kaarten gemaakt hebben, nog leuker vinden wij het natuurlijk als je met ons mee doet.

Fijne week allemaal liefs Janny





2 opmerkingen:

  1. Wat een beauty !! Zo mooi
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige sfeervolle kaart Janny. leuk om die gingerbread-mannetjes zo tevoorschijn te laten piepen tussen de bloemen. Tilda is prachtig ingekleurd en ook je decoratie is om van te smullen. Hier kan ik naar blijven kijken :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.