zondag 9 februari 2014

Invitation Tilda

Hallo allemaal, zijn jullie ook zo druk met de Valentijn kaarten? Ik heb er 3 af en moet er nog 3 maken, deze lieve Tilda had ik nog niet gebruikt maar ik vind hem best wel passen voor een Valentijs kaart.


Het DP wat ik gebruikt heb is van Magnolia, het model van de kaart is gemaakt met een Go Kreate mal, en het hart is een ouwetje van Nellie´s Multi Frame´s, en daar is ook het kleine hartje van. Het inkleuren heb ik met Distress gedaan, ik ben aan het leren om met een penseel in te kleuren, in plaats van de waterpen, dat is best nog wel lastig dus als ik er ergens naast zit weten jullie hoe dat komt. En ik heb de volgende DooHickey´s gebruikt; So Wrapped Lovely, Sprawling Ferns en de Feathers. De bloemetjes zijn van W.O.C. en het Kruidvat, en de rolroosjes heb ik gemaakt met een mal van DieNamics.


Dit zijn de eerste 3, dus nog 3 te gaan maar die zijn allemaal verschillend. Ik wil jullie weer bedanken voor alle lieve reacties op mijn vorige blogpost, helaas heb ik helemaal geen tijd gehad om even te bloggen van de week, maar misschien dat ik deze week even bij jullie langs kom. Vanwege  m'n hernia kan ik niet zo erg lang achter elkaar zitten.

Ik wens iedereen weer een hele fijne week, en natuurlijk vind ik het super als je even laat weten wat je van de kaarten vind,

liefs Janny




23 opmerkingen:

  1. Wow, erg mooi Janny!!! Doe rustig aan.
    XOXO Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een schitterende kaart geworden
    Een fijne zondag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze mooi Janny
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Janny wat een prachtige kaart, zo mooi in die zachte kleuren. Het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn prachtig Janny! En wat een mooie combi van de kleuren roze/grijs!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is in ieder geval een schatje!!
    Heel mooi.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Janny!!!
    de kleuren zijn ook zo mooi.
    Liefs,
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Janny! Leuk zo met het plaatje in een hartjes vorm.
    Fijne avond, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zijn ze Janny!
    En doe rustig aan hoor! Pas goed op jezelf!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn weer schitterend Janny,en knap hoor dat je zo met je hernia toch geduld op kan brengen met zitten om je kaartjes te maken.Heb wel geen hernia maar ook last van me rug moet ook van de dokter in beweging blijven dus flink doorgaan met cross-trainen en inderdaad veel lopen helpt.Nu ik geen werk heb en voorheen in de catering werkte liep ik de godsgansedag en nu opeens niet meer zoveel zit ook meer vooral met onze hobby. Ik hoop dat het alweer wat beter met je gaat,sterkte en een dikke knuff,liefs Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o jannie het zijn weer plaatjes meid deze Valentijns kaartjes

    super dat je dit kan ondanks je hernia ook het inkleuren vind ik toch erg mooi gelukt hoor

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het zijn plaatjes weer deze schitterende kaarten van jou en alles zo mooi opgebouwd.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een prachtig kaartje.
    Sterkte met je hernia.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Janny, je creatie is werkelijk weer oogverblindend! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Plaatjes zijn het en deze Tilda kan zeker voor Valentijnskaarten. Ze is juist een briefje voor haar Valentijn aan het schrijven.......hihihi!!
    Sterkte met je rug meid!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Janny,
    Je kaarten zijn weer prachtig, zo ook van kleur. Doe het rustig aan met je rug. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig zijn ze Janny!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janny

    Ik ben er weer weg van, de kleuren combi is zo mooi, het zijn echt plaatjes.
    Heel veel sterkte met je hernia.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatjes zijn deze valentijnskaartjes! Lieve Tilda's en prachtig papier.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat zijn ze prachtig, echte schatjes!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat prachtig gedaan Janny, heel mooi gekleurd en ik vind die rolbloemetjes erg mooi, bij mij zijn die nooit zo mooi van vorm. Maar misschien moet ik meer oefenen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.