maandag 13 juni 2016

Divine Tilda #125 TFMC Alles Mag

Afgelopen zaterdag ging weer een nieuwe challenge van start bij Time For Magnolia Challenge, alles mag. Voor deze challenge heb ik deze drieluik gemaakt van Duch Doobadoo en deze lieve Tilda, zij is toch echt wel een van m'n favorieten.


Het inkleuren van Tilda heb ik met de ZIG markers gedaan, en het DP is van Inkado, de vlindemal is van Noor, en natuurlijk weer heel veel DooHickey's zowel uit de diverse kits als de gewone.

Ik wil jullie bedanken voor alle lieve berichtjes zowel hier als op FB, ik lees ze altijd met heel veel plezier.

Voor TFMC was deze challenge de laatste voor de zomerstop van groep Tilda, er is er nog eentje van groep Edwin, ga even naar het blog om te zien wat voor schitterende creaties van mijn teamys geplaatst zijn, nog leuker vinden wij het als je met onze challenge mee doet natuurlijk, ook deze keer is er weer een prachtige prijs te winnen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week liefs Janny





3 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi drieluik heb je gemaakt!
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Janny !! Altijd weer een feestje om een nieuwe kaart te zien van je :).

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, na een poosje niet hier langs geweest te zijn, heb ik geprobeerd om 'bij te kijken', maar het is iets te veel, zeg maar.
    Maar..... het is allemaal weer schitterend Janny! Ik heb er van genoten.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.