zondag 22 januari 2017

Ice Tilda




Hallo allemaal genieten jullie ook zo van het heerlijke winterweertje? Nou ik wel hoor ik heb dit toch zoveel liever dan wind en regen, net zijn we door het park gelopen achter ons huis, en daar waren ze heerlijk aan het schaatsen, net als deze lieve Tilda. Het DP wat ik gebruikt heb is van Pion, en het inkleuren heb ik met de Distress gedaan.


De stempels die jullie op de achtergrond zien zijn van Studio Light, en het hekje ervoor heb ik zelf geschilderd. De sneeuw is van Craft Emotions, en op de sneeuwpop, blaadjes en bomen heb ik Eiskristal verwerkt.


Natuurlijk weer heel veel DooHickey's op de kaart gebruikt uit diverse serie's, en verder heb ik plakparels, een taartrandje, Frantage, en gaas verwerkt op de kaart. De kleine paarse bloemetjes zijn met een pons gemaakt. Het model is gemaakt met een Go Kreate mal.

Voor diegene die nog gaan schaatsen geniet er van, ik waag mij er niet meer aan hoor, maar geniet wel ervan.
Heel erg bedankt voor alle lieve reaties, op FB en hier, nog een fijne zondag liefs Janny






1 opmerking:

  1. prachtige deze winters kaart met mooiedetails er op en lieve tilda

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.