vrijdag 14 juli 2017

Unicorn Tilda


Hallo allemaal eindelijk weer een kaartje van mij, na een heerlijke vakantie en allerlei andere drukke bezigheden weer tijd gemaakt om ff te freubelen. De stempel van deze lieve Tilda die ik gebruikt heb komt uit de I believe in Unicorn serie van Magnolia.


Het model van de kaart is een stans van Magnolia, en het DP wat ik gebruikt heb is van Studio Light, het inkleuren heb ik met de Distress gedaan, de mal achter Tilda is van Marianne Design, en verder heb ik weer DooHickey's op de kaart verwerkt. Op de foto is het niet zo goed te zien, maar ik ben een grote fan van mijn collega DT Yulis, en ik heb dus ook geprobeerd om achtergrondwolken  te maken,
ik vond ze zelf wel aardig gelukt.

Ik wens jullie allemaal weer een heel fijn weekend, bedankt voor jullie lieve reacties, en graag weer tot de volgende blogpost

Liefs Janny




2 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een allerliefste kaart Janny. Práchtig ingekleurd en heel mooi afgewerkt. Wat een lieve Tilda is dat met dat eenhoorntje, echt een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.