woensdag 14 februari 2018

Tilda with big Poppy en Valentijn lollie's




Hallo allemaal vandaag heb ik een grote blogpost voor jullie vanwege alle Valentijns kaarten, Tilda with big Poppy is de eerste die ik plaats, het model van de kaart die ik hier gebruikt heb is een stans van Magnolia, en het DP is van Maja design, de bloemen zijn gemaakt met DooHickey's van Magnolia en hier heb ik foam voor gebruikt van Leane, verder heb ik de prachtige roos van Craft Sensations gebruikt, die ik ge-embost heb, het inkleuren heb ik met Distress, en H2O gedaan, en verder heb ik niet zoveel op de kaart verwerkt omdat ik hem niet zo druk wilde hebben.


Voor mijn vriendinnen heb ik Lolliepop kaarten gemaakt, de randen van de lollie heb ik gestanst, en het DP is van Magnolia, ook hier zijn de rode bloemen gemaakt met de DooHickey's van Magnolia, alleen heb ik deze omdat ik dieprode bloemen wilde hebben gemaakt van Cardstock. Het rietje wat ik gebruikt heb heb ik ook bekleed met het DP. Ik wens iedereen een hele fijne Valentijns dag, heel erg bedankt voor alle lieve reacties, en graag weer tot de volgende blogpost.


Hier is nog een lollie in close-up, fijne week allemaal liefs Janny




1 opmerking:

  1. goedemorgen Janny wat een leuke kaart maar die Lolly
    pop vindt ik fantastische .
    ben volger geworden van je blog.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.