dinsdag 2 april 2019

Tilda with big Poppy - Tomic 2 - Magnolia DT


Hallo allemaal het is weer begin van de maand, en dus weer tijd voor onze Tomic het blog van onze Magnolia DT groep. Waarschijnlijk hebben jullie gisteren op Magnolia World al veel kaarten voorbij zien komen,  en zometeen zal ik ook mijn kaartje daar laten zien. De uitdaging voor deze maand is Pasen en op z'n minst 1 dier op je project, maar het mag ook een ei zijn.


En ik heb voor alle twee gekozen, naast Tilda staat Napoleon de kat, en aan de zijkant heb ik eieren verwerkt, het model van de kaart is een stans van GoKreate, en het DP is van Magnolia, de Happy Easter-stans en de eieren-stans zijn van Karen Burnisston, de blaadjes, bloemen en de tags zijn DooHickey's van Magnolia. Met mijn bijdrage hoop ik je te inspireren mee te doen met onze challenge op ons Tomicblog, druk je op de blinkie aan de rechterkant van mijn blog word je automatisch doorgelinkt.

Weer bedankt voor het bezoeken van mijn blog, en voor alle lieve reacties hier en op FB, ik lees ze altijd met heel veel plezier.

Graag tot de volgende blogpost,

veel liefs Janny





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.