dinsdag 14 juli 2020

Sea Shell Tilda

Hallo allemaal, dat is een tijd geleden dat ik iets op mijn blog geplaatst heb. Ik moet eerlijk bekennen dat er bij de laatste berichten die ik geplaatst heb, een beetje rare reacties gestaan hebben, teksten in een voor mij vreemde taal zodat ik ze niet kon lezen, van een iemand die mij geld wilde lenen enz. Nou heb ik die natuurlijk verwijderd maar het zit mij dan niet zo lekker. En vanaf half maart ben ik al behoorlijk ziek van een bacteriële infectie. En het opknappen daarvan gaat helaas niet zo snel als ik al zou willen. En omdat ik zo ziek was had ik ook totaal geen zin om te freubelen, maar hopelijk komt daar nu verandering in. De tag die ik voor jullie heb, is gemaakt voor de challenge bij Stamsandcards.


Ik heb hem gemaakt van Craft met witte Cardstock en daar bovenop Till we meet again van P13. Tilda heb ik ingekleurd met de Distress en de potloodjes voor de accenten, verder heb ik de ticket-stans en de stansen van de eerste DooHickey-magazine gebruikt. Verder heb ik visnet, schelpen, kant,  zeesterren en bloemen op de tag verwerkt.


Heel fijn dat jullie me na zo'n lange tijd weer bezocht hebben, en graag weer tot de volgende blogpost,

Veel liefs Janny





4 opmerkingen:

  1. Wat een gave tag is dit Janny. Je bent het na al die tijd toch nog niet verleerd;)
    Hopelijk ben je snel van die bacteriele infectie af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tag!! Oh dat is niet fijn te lezen allemaal.
    En idd heb ik meer gezien die rare berichten over geld lenen. Haal ze ook gelijk weg.
    Fijn dat je weer terug bent.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt zeg...super leuk gedaan!
    Wat naar voor je dat je zo ziek bent...ik wens je een snel herstel toe hoor!
    Leuk je weer terug te zien in blogland!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.