zondag 28 september 2014

Tilda with Summerpants #65 Inspiratiefoto Herfst

Eindelijk even tijd om mijn bericht te plaatsen, druk druk druk anders kan ik het niet zeggen, maar wel met allemaal leuke tripjes vrijdag naar Doe@ding geweest naar de Demodagen in het Atlas hotel, en gisteren naar onze kids in Oud-Beijerland en ook nog heerlijk gegourmet. En laten we eerlijk zijn een week is weer zo om, daarom is het wel weer lekker dat we de Herfst ingaan, dan is er weer meer tijd om lekker binnen te gaan zitten freubelen.


Zoals ik boven het bericht al gezegd had het is weer tijd voor TFMC, en deze keer is de uitdaging de Herfst, en voor deze challenge heb ik Tilda with summer pants gekozen uit de laatste Pink Lemonade serie. En ik heb wat stempels en mini's uit oudere series gebruikt. De basiskaart is gemaakt met een mal van Go Kreate, en het DP is van Magnolia, ik heb haar ingekleurd met Distress en H20, achter Tilda zit een mal van Marianne Design, en ook nu weer de volgende DooHickey's; So Wrapped Lovely, Sprawling Ferns, en Love Lamppost. De bloemen en blaadjes zijn van de Xenos, de paddenstoeltjes heb ik van Emina gehad, en verder heb ik Frantage, Stickles, gaas, mos, en kreuklint op de kaart verwerkt.

Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve reacties hier en op FB, en natuurlijk ben ik weer heel erg nieuwsgierig wat jullie van de kaart vinden, ik hoop echt deze week even tijd te hebben om te bloggen, maar we moeten ook verven en behangen in het huis van de jongste zoon.

Ga allemaal even kijken op de site van Time For Magnolia Challenge wat voor schitterende creaties mijn teamgenootjes van taem Tilda gemaakt hebben, en als je meedoet er is een schitterende prijs van Magnolia te winnen.

Fijne avond allemaal liefs Janny





19 opmerkingen:

  1. Hoi Janny,

    Wat heb je Tilda weer leuk gemaskerd zeg,super zo met die zonnebloemen en natuurijk lieve pastelkleurtjes.Wist niet dat magnolia ook DP had met paddestoelen heel leuk.

    Ja de blommen en de paddestoelen maken er een echt herfstkaartje van.

    De andere hebben trouwens ook hele leuke kaarten gemaakt ik zeg te gek!

    lieve groetjes Nit@
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janny. Wat heb je een prachtige herfstkaart gemaakt. Zo leuk met de paddestoeltjes. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem weer schitterend hoor Janny ! Prachtig.

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janny, je hebt met veel oog voor de details dit kaartje samengesteld. Zó mooi zoals je Tilda gemaskerd hebt met de paddenstoelen en de zonnebloemen en dan maakt het dp met de paddenstoelen het weer helemaal áf. Ik heb genoten van je herfstkaartje maar vanmiddag hier nog heerlijk buiten gezeten. Óók lekker hoor... Succes met klussen van de week,
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, Janny!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous Card love your Autumn Tones. Those Mushrooms are just so Cute and love your Tilda and Beautifully Masked Background!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janny,
    ik dacht dat ik het alleen druk druk had hihi. En zeker is het mooi weer, en we krijgen nog een paar mooie dagen dus ng ff genieten hé. Prachtige creatie heb je weer gemaakt!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar dat de weken voorbij zijn voordat je er erg in hebt.
    Je kaart is weer een plaatje. Heel leuke stempel en mooi met die paddenstoelen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Druk druk druk....zooooo herkenbaar. Heb nu echt even tijd genomen om even te bloggen want anders komt het er deze week weer niet van. Wel leuk hoor Janny verven en behangen bij je zoon.
    Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt. Echt supermooi in die herfsttinten.
    Succes met alles en vooral ook veel plezier. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke creatie, en dat druk heb ik het nooit ;)))
    Ik vind deze Tilda echt zo schattig met dat broekje!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is het weer Janny!
    Liefs,
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig Janny!! Veel succes deze week met verven en behangen.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh Janny, wat is het weer een topper van een kaart! Zoveel op te zien en je kleurwerk is zoooooooooo beeldschoon! Dikke kus, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is een weer een bjoetie en er zijn weer prachtige details op te zien. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowwwww wat een topper Janny, zooooo mooi ingekleurd. fijne middag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke herfstkaart Janny! Heel leuk gedaan alles.
    Soms vliegen de dagen/weken zomaar voorbij. En jammer genoeg is tijd niet te koop ;-)
    Je was zaterdag dicht in mijn buurt. Leuk dat je kinderen in Oud-Beijerland wonen. Wij in Klaaswaal.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a cute scene and your embellishments are gorgeous - I love those fabulous little toadstools!
    Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. weer een prachtig herfst kaartje jannie met de lieve tilda er bij mooie details er op een plaatje weer
    ja tijd hier al net zo veel minder tijd voor de knutsel maar goed ie we hebben genieten we dan ook van

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Janny,

    Wat is je kaart weer prachtig om te zien schitterend ingekleurd en leuke herfst details heb je gebruikt!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.