vrijdag 13 april 2018

Welcome to my birthday Tilda



Hallo allemaal het heeft eventjes geduurd maar eindelijk heb ik weer een nieuwe kaart op mijn blog, mensen die mij volgen op FB of Instagram hebben wel kaarten of creaties voorbij zien komen, maar voor mijn blog moet ik altijd even gaan zitten.
En die tijd had ik helaas eventjes niet, een paar weken geleden heeft mijn moeder een beroerte gehad, en moest mijn vader een operatie ondergaan, en dus was ik even beperkt in mijn vrije tijd. Nu heeft mijn moeder een herstelplek in een verzorgingshuis, en mijn vader breng ik bij haar s,morgens en s,avonds breng ik mijn vader weer thuis.


Maar nu over mijn kaart, de stempel is Tilda uit de Yay it's your Birthday serie, en het vlaggenlijntje is al wat ouder. Het inkleuren heb ik met Distress gedaan, het DP wat ik gebruikt heb heb ik gekocht bij de Action, en zoals jullie van mij gewend zijn heb ik weer veel DooHickey,s op de kaart verwerkt. Verder heb ik een taartrondje, lint, kant, veren, touw en bloemen gebruikt.
Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie bezoek, likes en comments op mijn kaart, een heel fijn weekend wensen, en graag tot de volgende blogpost

liefs Janny




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.