zondag 13 mei 2018

Cherry Tilda-Mix Media


Hallo allemaal op deze mooie Moederdag, jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik de Mix Media ook sinds kort ontdekt heb, en waarom zou je de lieve Tilda niet kunnen verwerken met Mix Media? Ook al moet ik nog veel leren met hoe ik iets moet verwerken, en ik net als toen ik met Magnolia kaarten begon veel op elkaar plaatst en er weer af haal, vind ik het (ondanks ik een hekel aan zooi, en vieze handen heb) super leuk om te doen.
Eerst denk ik het lukt niet hoor, maar gaande weg word het toch wat ik in m'n hoofd heb.


De basis van de tag is karton, het DP is van Magnolia, en daar ben ik op verder gegaan met Gesso, structuurpasta, taartrondje, Sennelier, kant, halve-parellint, metalen frame-blad-en vlinder-sleutel, lint, touw,en  pailette's. De bloesem is gemaakt van flower foam en een DooHickey, en het met Frantage bewerkte kompas is ook een DooHickey. Tilda heb ik ingekleurd met Distress, de kersen zijn wat oudere stempels van Magnolia.

heel erg bedankt voor het bezoek op FB en hier, en bedankt voor jullie lieve reacties, ik lees ze altijd met veel plezier, fijne Moederdag iedereen en graag tot de volgende blogpost

Liefs Janny





1 opmerking:

  1. Leuk toch om zo bij jezelf "nieuwe talenten" te ontdekken Janny. Als je nooit iets anders probeert kom je daar niet achter en ik vind dat het resultaat er zeer zeker mag zijn hoor. Mooie kleuren en materialen heb je gebruikt en Tilda staat er mooi op :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.