zondag 12 augustus 2018

Sightseeing Tilda


Hallo allemaal eindelijk weer een kaart van mij, de afgelopen weken was het zo verschrikkelijk heet op mijn hobbykamer dat het geen doen was om ook maar iets te maken, dus de afgelopen dagen heb ik het weer ingehaald, al vond ik de hitte heerlijk ik kon af en toe chagerijnig worden omdat het zo heet was boven, zelfs met een ventilator was het ondoenlijk.


Het model van de kaart is gemaakt met een Go Kreate stans, Tilda heb ik ingekleurd met de Distress inkt, de bloemen heb ik gemaakt met flower foam en een DooHickey, en de paarse takjes zijn gedroogd, de vlinders zijn ook Magnolia stempels, de blaadjes, tag's, en het prikkeldraad zijn gemaakt met de DooHickey's, verder heb ik nog een taartrondje en kreukellint verwerkt, het DP is van Studio Light.

Ik ben wel weer benieuwd wat jullie van de kaart vinden, bedankt voor jullie reacties en graag weer tot de volgende blogpost

liefs Janny






3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig Jannie!!
    Alles zo mooi bij elkaar!
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooi kaart! Ja het was echt te gek, bij mij ook op zolder..je was al moe voordat je boven was. Gelukkig is het nu weer om te doen..en iedereen weer heerlijk aan de freubel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje.
    Fijn om weer te kunnen freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.