zondag 13 januari 2019

Tilda with winter Flower


Hallo bezoekers van mijn blog, ook hier wil ik iedereen heel veel goeds voor 2019 wensen, misschien  mag het officieel niet meer maar ik doe het gewoon. Eigenlijk had ik deze kaart eerder willen plaatsen, maar het was er nog niet van gekomen om hem af  te maken. Het is weer een Mixed Media kaart geworden, als basis heb ik aquarel papier gebruikt bewerkt met Nuvo shimmer powder-Catharine Wheely gemengd met Solar Flare, om in de zelfde kleur te komen als het vestje van Tilda, ik heb het papier gemat op Craft, en ribbel karton.


Op de achtergrond heb ik de stempels van Studio Light de Grunge serie gebruikt, en stuktuurpasta bewerkt met glitters. De radertjes zijn gemaakt met een mal van Sudio Light- Industrial. Tilda heb ik ingekleurd met de ZIG markers, en voor de schaduw mijn potloodjes, en natuurlijk hier ook weer wat glitters, verder heb ik kaaslinnen, metalen libelle's, touw, Nuvo Pailletten, kraaltjes,Nuvo Drops, rietjes,metalen hoekjes, en natuurlijk bloemen om mijn kaart verwerkt.

Dit was het weer voor deze keer, iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes en like's, op FB en hier,  en graag weer tot de volgende blogpost.

Liefs Janny






4 opmerkingen:

  1. de stempels van magnolia blijven leuk. mooie creatie heb je ermee gemaakt

    groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Janny!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Beautiful card thank you for joining us at the Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje
    Groetjes Ilonka

    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.