donderdag 14 februari 2019

Flowershop Tilda



 

Hallo allemaal hier ben ik weer voor de 2e keer deze week, voor mijn vriendinnen heb ik Valentijnskaarten gemaakt in verschillende uitvoeringen, en hier heb ik deze lieve  Flowershop Tilda voor gebruikt.


Het model van de kaart die ik gebruikt heb is de ticket-mal van Studio Light, en het DP wat ik gebruikt heb komt uit een blokje waar ik helaas de naam niet van weet.


Voor de kaarten heb ik heel veel hartjesstansjes, tags, en bloemetjes gebruikt, achter Tilda zit een taartrondje en kaaslinnen, het kreukellint heb ik op kleur gebracht met de Nuvo shimmer powder.


Tussen de kaarten had ik nog en tag gedaan met een leuke tekststempel van Marianne Design.
Dit was weer mijn blogpost voor deze keer, graag weer tot de volgende blogpost.

Liefs Janny








5 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, mooie kleuren en prachtige bloemen , denk dat de gene die dit ontvangen heeft erg verrast zal zijn.
    Dat is ook het leuke aan Valentijn dag, iemand verrassen.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bofferds zijn jouw vriendinnen Janny. Hele mooie en lieve kaarten zijn het geworden. Ze zien er tot in de puntjes verzorgd uit en Tilda is prachtig ingekleurd. Leuk om je lint zelf op kleur te brengen, dan matcht het altijd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wonderful work - perfekt coloring !

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.