zondag 3 maart 2019

Tomic 1- Spring+DooHickey Tilda with dotted boots


Hallo allemaal eindelijk even tijd om mijn blogberichtje te plaatsen, afgelopen vrijdag ging het vernieuwde Tomic blog van Magnolia van start, het blog van de Magnolia DT.


En dit was mijn bijdrage, voor het mandje heb ik een stans van Karen Burniston gebruikt, de narcissen zijn gemaakt met een DooHickey van Magnolia, de andere bloementjes zijn ook gemaakt met een stans van Karen Burniston en de Happy Springstans is daar ook van. Het inkleuren van Tilda heb ik met de Distress gedaan. Met mijn bijdrage op het Tomic blog hoop ik je natuurlijk te inspireren om mee te doen, onder aan de kaarten van onze DT staat een link die je daarvoor kunt gebruiken.

Weer heel erg bedankt voor je bezoek aan mijn blog, als je op de blinkie rechts bovenaan mijn blog drukt word je automatisch doorgelinkt naar het Tomic blog.

Bedankt voor alle lieve reacties hier en op FB, en graag weer tot de volgende blogpost.


Veel liefs Janny





2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fleurige creatie Janny. Gaaf zo'n mandje met net echte narcissen. Die mooi ingekleurde Tilda past er perfect bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Janny zo'n mandje met bloemen,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.