maandag 2 september 2019

Tomic September Callenge CAS


Hallo allemaal het is weer de eerste van de maand en dus is het weer tijd voor onze Tomic DT challenge, deze keer is de challenge; maak een CAS kaart, dat betekend Clean And Simple, dus geen versiering op je kaart. Degene die mij volgen weten dat dit voor mij een opgave is, ik bouw mijn kaart meestal helemaal vol.


Als basiskaart heb ik gewoon een langwerpige zwarte kaart gebruikt, daarop heb ik een turquoise kaart gemat, en daar bovenop een gewone witte kaart, daartussenin heb ik foamtape gebruikt ook omdat er een touwtje tussen zat. De achtergrond en Tilda is gekleurd met de Distress, en achter Tilda heb ik ook weer foamtape geplakt.

Heel erg bedankt dat je langskwam op mijn blog, en natuurlijk vinden we het superleuk als je meedoet met onze challege, graag weer tot de volgende blogpost,

veel liefs Janny







3 opmerkingen:

  1. Een lieve CAS-kaart Janny, alle aandacht gaat nu naar die lieve mooi ingekleurde Tilda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.