maandag 26 augustus 2019

Inspiratiedag Tomic "Christmas in August"


Hallo allemaal vandaag is het weer mijn beurt om jullie te inspireren mee te doen met onze Tomic Challenge Christmas in August, ik heb hiervoor Edwin with Christmas Lantern gebruikt, en ik heb hem ingekleurd met mijn Faber Castell Polygromos potloden.


Het model van de kaart is een DooHickey van Magnolia, op de kaart heb ik ook nog diverse DooHickey's gebruikt, verder een taartrondje, kaasdoek en een dennenappelbedel.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, ondanks de warmte hier in de tuin is het inmiddels 29 graden, dus ik denk dat ik lekker binnen ga zitten kleuren.

Fijne week allemaal, heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes, en graag weer tot de volgende blogpost.

Heel veel liefs Janny





2 opmerkingen:

  1. Prachtig...het figuurtje met de lantaarn viel me ook direct op ! Mooie kleuren ...kortom prachtig !!
    Groetjes Aan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een kaart met een hoog WOW gehalte! Hij is weer supergaaf...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.