zondag 10 januari 2016

Tilda with Star Diadem

Hallo allemaal, hebben jullie de nieuwe serie A Touch of Love van Magnolia al gezien? Er zitten toch weer schatjes bij, en prachtig te combineren met de oudere achtergrond stempels. Midden in de kerstvakantie viel hij bij mij in de brievenbus, en alhoewel het Valentijn stempels zijn, zijn ze prachtig voor Kerst ook te gebruiken vind ik.


Het DP wat ik gebruikt heb is van Maja, het model van de kaart is een Go Kreate mal, en natuurlijk heb ik weer graag gebruik gemaakt van diverse DooHickey's.
Heel erg benieuwd ben ik hoe jullie mijn kaart vinden, en vind het super leuk als jullie een berichtje achter laten.


Fijne week allemaal liefs Janny





6 opmerkingen:

  1. Zag 'm op FB langs komen, maar hier ook even laten weten dat ik het een prachtige kaart vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Janny she's so beautiful and loving your design with all the lovely dies I really need this bow one just love it. Love Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart, een heel lief en zachte uitstraling door je kleurgebruikt. mooie details heb je ook erop verwerkt. een geweldig geheel Janny! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janny
    Wat een lief kaartje en je hebt helemaal gelijk dat je deze magnolia's ook voor de kerstkaarten kan gebruiken.....het is toch net een engeltje!
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.