woensdag 30 december 2015

And the winner is............


Allereerst  wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties die ik heb mogen krijgen van jullie, het was moeilijk om te moeten kiezen maar de winnaar is...........

                                                                        Ju@nita

gefeliciteerd als je mij je adres gegevens even door wil mailen jannydegraaf@gmail.com dan kan ik het doorgeven aan Magnolia voor je prijs.

Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond, creatief 2016

Liefs Janny







   


1 opmerking:

  1. Hoi Janny,

    Dat is nog eens goed het oude jaar afsluiten gezellig een mooie prijs van magnolia op jouw blog winnen. Janny ben er nu al helemaal blij mee,bedankt dat je mij uitgekozen hebt.Ik zal je mijn adres even doormailen. Ik wens je alvast een goede jaarwisseling voor jouw en je gezin en een super gezond,gelukkig en liefdevol en voor al voor jouw creatief 2016. En ik hoop dat het beter gaat met je pootje!
    Liefs en een dikke pakkerd Ju@nita xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.