woensdag 2 december 2015

TMF #109 Alles Mag - #110 Kerst in niet traditionele kleuren

Hallo allemaal, jullie herkennen het wek druk druk druk, niet eens tijd om mijn bijdrage aan TMF op m'n blog te plaatsen, het weekend van # 109 waren we met ons gezin in Disneyland Parijs, al heel lang geleden afgesproken nog voor mijn beenbreuk, niet wetende wat er het weekend tevoren zich af zou spelen in Parijs. Maar gelukkig hebben we er in Disneyland zelf niets van gemerkt, want het bleef natuurlijk heel spannend in Parijs zelf.  De uitdaging van de challenge was Alles mag, en hiervoor had ik een kadozakje gemaakt,


De tweede uitdaging #110 was Kerst in niet traditionele kleuren en daarvoor had ik deze kaart gemaakt


en alle twee de projecten heb ik op de KreaDoe bij Magnolia wezen brengen, en nu staan ze dus in Zweden in de Magnolia Store, Natuurlijk moeten jullie even gaan kijken op het blog van Time For Magnolia Challenge naar de prachtige bijdrage van mijn collega DT, natuurlijk vinden we het nog leuker als je met onze challege mee doet.

En dan heb ik ook nog nieuws over mijn been, omdat mijn enkel niet goed scharniert, en nog steeds pijn doet met lopen, word ik waarschijnlijk 14 December geopereerd en worden de schroeven verwijderd, waarschijnlijk, omdat als er een spoedgeval is die voorgaat. Dus ik hoop natuurlijk dat dat niet gaat gebeuren en ik met de Kerst weer uit de voeten kan.

Allemaal een hele gezellige Sinterklaas avond en tot de volgende blogpost,

veel liefs Janny






4 opmerkingen:

  1. Beeldschoon is deze weer....top!
    Sterkte hoor met je been. Hoop dat het doorgaat voor je...hoe eerder hoe beter!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschoon is deze weer....top!
    Sterkte hoor met je been. Hoop dat het doorgaat voor je...hoe eerder hoe beter!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig je creatie,s weer jannie zomooi gedaan weer toppie meid
    ik wens je ook sterkte met je been en sucses natuurlijk en dat het toch maar door mag gaan

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Colouring. I love the shine and shades you have managed to make on her clothes.. Great red colour. and FAB Decorations.. Great with the layers of trees and fence.. and with the trees and sign on the other card! FAB Details. Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.