zondag 27 december 2015

Magnolia Advent Calender day 27


Goedemorgen op deze 3e Kerstdag en welkom bij de Advent Kalender van Magnolia, en vandaag is het mijn beurt om vakje 27 te openen.


En zoals jullie dat van mij gewend zijn heb ik weer gekozen om Tilda in de Fimo klei te verwerken,  en natuurlijk is dat deze schattige Tilda with little Snowy geworden van de pachtige A Lovely Christmas Collection 2015.





Ik weet niet hoe het met jullie is maar als je Tilda in de sneeuw ziet staan krijg je er bijna zin in, hier in Nederland is het met de Kerst 14 graden geweest, en daarmee de warmste Kerst ooit, dus de kans op sneeuw was hier niet aanwezig. Het lantaarntje waar Tilda voor staat heb ik gekocht bij de Action, en op de Fimo-sneeuw heb ik zoals jullie van mij gewend zijn heel veel glitters verwerkt.


En natuurlijk kan het kaarsje in het lantaarntje branden, ik ben heel erg benieuwd wat jullie vinden van mijn bijdrage aan de Advent Kalender, als je een berichtje achter laat maak je kans op een prachtige geheime prijs die mogelijk is gemaakt door Magnolia, ik wens jullie nog een hele fijne 3e Kerstdag, en de allerbeste wensen voor een fijn, creatief maar vooral gezond 2016.

Veel liefs Janny







53 opmerkingen:

  1. Wauwww meis wat is ze weer mooiiiii!
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een lieffie Janny! Knap gemaakt hoor
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt, janny! Knap hoor
    Groetjes desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind haar geweldig! Dit zou je toch zo op je kast willen hebben staan? Ik heb vroeger ook veel met fimoklei gedaan maar bij mij waren het trollen enzo..
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hall Janny, wat leuk om jou vandaag tegen de komen op de adventkalender. En natuurlijk op jouw eigen manier. Het ziet er wer geweldig uit! Prachtig.
    Groeten, Aartj

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iedere keer kijk ik met verwondering hoe je het voor elkaar krijgt zoiets moois en kleins te maken van dimo!
    Ook zo mooi is dat alles heel gedetailleerd is petje af !
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Janny wat heb je dit mooi gemaakt het ziet er zo lief uit prachtig kunstwerkje hoor Janny!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow, your Fimo clay Tilda is amazing. Such a cutie! Fantastic idea!!!
    Happy holidays!
    Hugs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige bijdrage heb jij geleverd Janny!!! Ik vind het een super creatie!
    Fijne zondag! Liefs, Irm xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwww, wat heb je Tilda met de sneeuwpop prachtig nagemaakt. Ik heb vroeger ook met fimo gewerkt en ook wat disney firguren (ovenop kleine doosjes, waar de tanden voor de kinderen in zitten) gemaakt. Alleen jammer dat ik er de tijd niet meer voor heb om ermee te werken. Het blijft mooi spul en als ik dat zo dan weer zie, zou ik er zo weer aan willen beginnen. Ik heb alleen de fimo een tijd geleden allemaal weggegooid, omdat het al heeeeeel lang geleden is, dat ik er wat mee gedaan had. Was al wat harder geworden.

    Jij ook een fijne 3e kerstdag en een gelukkig, gezond en creatief 2016 toegewenst.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Janny!
    Jij ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Janny!
    Jij ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Janny!

    Wat een plaatje! Ik wens jou en je gezin nog gezellige dagen toe!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, your Fimo Tilda is gorgeous Janny!
    I wish I could make this!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ow....owwww!! Gorgeous Fimo Tilda you have created! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I am so impressed! You have managed to make the exact copy of Tilda with the little snowman.. So Adorable.. and I am so impressed you have managed to copy her so well.. Fantastic Colours and she really looks like the real Tilda.. Details are Perfect!
    I hope you are having a wonderful Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I just adore your little creations and this is another gorgeous one. Wishing you well in 2016. Love Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. That is fabulous Janny, you are such a talented lady! A Happy & Healthy New Year for 2016! Hugs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik was even vergeten dat jij zulke prachtige creaties maakt. Alles aan dit poppetje is weer perfect je hebt dan wel 20 jaar ervaring inmiddels maar toch ik zet mijn petje af voor jou. Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wow!! Absolutely gorgeous, love it

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow Janny ik ben flabbergasted dit is wel een van mijn favoriete stempels van de winter collectie van Magnolia.Super gaaf hoe je dit Tildatje weer van fimo gemaakt hebt,echt onwjis,tot in de kleinste details.Maar ook je lantaarntje erbij heelmaal af alles en natuurlijk het kleine sneeuwpopje niet te vergeten. Ik wens je al vast een fijne jaarwisseling en hoop dat het een beetje gegaan is met de kerst met je pootje.Liefs en een dikke knuffel Nit@ xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAUW what an outstanding project, you´ve done here. Soooo gorgeous and sooo perfect to the smallest little detail. It is so beautiful. I´m completely blown away with the beauty and perfection here. It´s jawdropping.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. fabulous! Lovely home decor for the festive season.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh!! how precious is this utterly adorable creation. I love this to bits. Fabulous work. Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow progetto originale e simpatico. Adoro la lanterna. La bambolina è fatta molto bene ed è molto graziosa, complimenti!
    Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow! This is absolutely stunning. I'm very excited to see Tilda become a 3D model. Such an amazing project!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love her!
    I look forward to see your creation every year.
    Hugs, t.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt van één van mijn favoriete kerststempels... Ik blijf het knap vind hoe jij van die schitterende fimo magnoliaatjes maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wow awesome creation !! i love tilda! this is so cute. Happy Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful creation Janny ! this is so inspiring. thanks for sharing your beautiful creation.
    Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Janny you are so clever this little lady looks absolutely perfect such a gorgeous take on the stamp version I just adore it. Hope you and your family are enjoying Christmas together love Chanelle xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schatje is het geworden! Gezellige dagen nog en hele fijne jaarwisseling!
    Liefs
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow wat schitterend. Wat gaaf als je dat kan maken.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige Tilda heb je gemaakt van Fimo!
    Geweldig mooi!!
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een Gelukkig, gezond en creatief 2016 toe.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. WOW sooo cute.
    Is it Fimo you have done Tilda in?

    Have a wonderful day.

    Hugs Gurkiss


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi I always smile when I see your talent and my favourite Tilda with pinch and the cutest snowman just made me smile 😄 Wishing you a happy healthy creative 2016 x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige Tilda. Ik doe je het niet na. 😊 Liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat heb je dat weer prachtig gedaan Janny, helemaal super hoor. Zo schattig, zoals je Tilda hebt gemaakt. Jou bijdragen aan de kalender zijn altijd uniek. Ook voor jou en je familie alle goeds voor 2016, een goede gezondheid en veel creativiteit waar we inspiratie uit kunnen halen.
    Lieve groet, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. prachtig gemaakt weer jannie deze tilda

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.