donderdag 16 maart 2017

Watering Tilda


Hallo allemaal met dit heerlijke lente weer krijg je toch echt zin om weer met lente stempels te werken he, en dit is een zo'n schatje.


 Het model van de kaart is een mal van Go Kreate, het DP is van Studio Light, en het inkleuren heb ik weer met de Distress gedaan, voor mij blijft het toch een super fijn om mee te kleuren met heel veel mogelijkheden.
Tilda heb ik gemaskerd met Napoleon de kat uit een oudere serie van Magnolia, natuurlijk heb ik ook nu weer gebruik gemaakt van veel DooHickey's ook weer uit diverse serie's.


En deze tag hadden jullie ook nog van mij te goed, ze heet Daffodil Tilda en ook hier zijn alle kleuren van Distress, op de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van de Pronty Masks, en zo kun je met de combinatie masks en Distress de mooiste achtergronden zelf maken.
De letters zijn ook een oude stempel van Magnolia, en het raster is een stempeltje van Crea Lies, en daar is ook de prachtige tag van. De druppels zijn gemaakt met een stempel van Katzelkraft, en de hartjes zijn gemaakt met een DooHickey.

Voor nu wens ik jullie alvast een heel fijn weekend met een heerlijk zonnetje, bedankt voor jullie reacties, en graag toot de volgende blogpost

liefs Janny





5 opmerkingen:

  1. Het zijn twee beauty's die je hier laat zien Janny. Je kaart is echt een snoepje in die zachte pasteltintjes.Heel mooi afgewerkt en leuk om die bloemen dáár te gebruiken waar Tilda aan het sproeien is...it's all in the details ^-^.
    Je tag vind ik ook weer mooi gemaakt, zo gaaf om ook de achtergrond helemaal zelf te maken. Je hebt dat weer knap gedaan...genieten hier op je blog.
    Jij ook vast fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig voorjaarskaartje en een super leuk label.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige creaties....echt superssssss.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige creaties heb je gemaakt Janny, maar die kleien Tilda met haar waterslang heeft wel mijn hart gestolen.....plaatje!!!


    fijn weekend liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty's heb je weer genaakt!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.