vrijdag 24 maart 2017

Tilda Bringing Flowers


Goedemorgen de lieve Tilda tag die ik nu gemaakt heb brengt het voorjaar helemaal binnen met haar mooie bloemen. De tag is gemaakt met een prachtige mal van Crea Lies, en met de mooie Pronty mallen kun je dus je eigen DP maken, hiervoor heb ik de Terschelling 300gr glad gebruikt, en alle kleuren die je ziet is dus de Distress.


De stempeltjes op de tag zijn van Marianne Design, Magnolia, Crea Lies, en Studio Light, de prachtige bloem is van Katzelkraft. Het lieve hartjesstansje is een DooHickey van Magnolia.

Heel erg bedankt voor jullie lieve reactie's hier en op FB, ik wens jullie allemaal een heel fijn zonnig weekend, en graag weer tot de volgende blogpost

liefs Janny




6 opmerkingen:

  1. this is so pretty Janny, I love the shape of your tag too xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga jij eigenlijk nog naar de ARTSpecially beurs? Ik heb gezien dat Magnolia ook aanwezig is.
    Vind je het leuk om je tag te plaatsen op mijn groep?
    "Vrienden die ARTSpecially fir You leuk vinden"?
    Fijne dag,
    Ineke van den Akker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Janny lang geleden het is weer een mooie werkstuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.