donderdag 6 april 2017

Cause I love you Tilda


Hallo allemaal wat is het toch een heerlijk voorjaars weertje he, wij hebben al veel buiten gezeten hoor lekker uit het windje. Vandaag heb ik deze lieve Tilda voor jullie, inmiddels ben ik heerlijk met de voorjaar stempels bezig, maar ik heb nog geen tijd gehad om een kaartje te maken ermee.


Het DP wat ik gebruikt heb is van Studio Light, het model van de kaart is een DooHickey, het inkleuren heb ik weer met de Distress gedaan, de bloemen zijn van W.O.C. het parellint is van de Xenos, achter Tilda is een stans van Marianne Design gebruikt, en natuurlijk heb ik ook weer DooHickey's op de kaart verwerkt.

Dit was het weer voor deze keer, bedankt voor jullie lieve reacties hier en op FB, ik lees ze altijd met veel plezier, en als ik ff tijd heb bezoek ik ook jullie blogs, maar vaak zie ik jullie prachtige creaties eerst op FB.

Voor nu alvast een heel fijn weekend liefs Janny






1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.