donderdag 29 december 2016

Happy 2017 Tilda


Hallo allemaal fijne Kerstdagen gehad? Wij wel hoor met ons gezin, zelfs nog een derde Kerstdag er aan vast geplakt met mijn ouders, en nu op naar de jaarwisseling en daarom deze lieve nieuwe Tilda 2017.


 Deze tag heb ik gemaakt voor een lieve FB vriendin, het DP is van Studio Light, het inkleuren heb ik met de Distres in combinatie met de Sennelier gedaan, het boven en onder stansje heb ik gekocht bij de Action, de sterren zijn van DieNamicks, de tag de kleine tags en de sterrentags zijn DooHickey's


De stempel die ik gebruikt heb is uit een oudere serie van Magnolia, en de bloemen heb ik uit mijn voorraad gepakt, ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties hier en op FB, en jullie een hele fijne jaarwisseling en een goed en cretief 2017 toe wensen, liefs Janny













2 opmerkingen:

  1. Happy 2017, Janny :) All te best to you and your family!
    Hugs,
    Guida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje is het geworden Janny, zo lief in die zachte kleurtjes en mooi gedecoreerd met mooie stansen. Alvast een veilige, gezellige jaarwisseling en de beste wensen voor 2017. Tot volgend jaar ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.