dinsdag 20 november 2018

Tilda loves Paris-Magnolia Day 2017


Hallo allemaal vandaag heb ik een heel toepasselijk kaartje voor jullie, een paar dagen voor wij met ons gezin naar Disneyland Parijs gaan.


De mal die ik voor mijn kaart gebruikt heb is van Go Kreate, als DP heb ik 300gr Schutt gebruikt en dat bewerkt met Distress en Versa Magic, daaroverheen heb ik de sterrenstencil van Craft Emotions met structuurpasta en glitterembossing van Nuvo gebruikt. Verder heb ik de kaart erg simpel gehouden, ik heb de stempels gebruikt uit de Magnolia dag 2017 stempelkit. Voor de rest heb ik de witte bloemen gestanst met een DooHickey, verder heb ik sterren, denneappeltjes, een stansje van de action, kaasdoek, 3D Balls, Novo Dropps, glitters, en een lintje op de kaart verwerkt.

Iedereen bedankt voor alle lieve reaccties, hier en op FB en alle like's

Veel liefs Janny






1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.