donderdag 12 januari 2017
Sitting Cozy Tilda
Hallo allemaal toen ik aan deze kaart begon was het weer wat lekkerder als nu, dus ik was al lekker in mijn hoofd aan het voorjaar begonnen, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het volgende week dus echt winterweertje worden, maar lekker koud met een zonnetje is ook heerlijk toch?
Het model van de kaart is een DooHickey van Magnolia, en het DP is van Studio Light, het inkleuren heb ik gedaan met de la petite Aquarelle van Sennelier in combinatie met de Distress. Op de boompjes en de bloemen na zijn alle stansen die ik gebruikt heb DooHickey's van Magnolia, de bomen zijn van Marianne Design en de bloemen van Crea Lies. Tilda heb ik gemaskerd met het Christmas Pallet krukje van vorig jaar.
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties hier en op FB, ik lees ze altijd met veel plezier hoor.
Voor nu alvast een fijn weekend, liefs Janny
zondag 8 januari 2017
Cocoa Tilda - Christmas Mice
Hallo allemaal, het mag eigenlijk niet meer, maar iedereen de beste wensen voor een gelukkig, creatief maar vooral een gezond 2017. En dit word dan dus mijn eerste blogpost
als je deze lieve Tilda ziet zou je bijna zin krijgen om te gaan schaatsen, maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar de chocolademelk hoor.
Het DP wat ik voor deze kaart gebruikt heb, heb ik gekocht bij Jolanda van t'scraphuis maar hou het heet zou ik echt niet weten. Het inkleuren heb ik gedaan met de Zig- markers in combinatie met de Distress, het Craft wat ik gebruikt heb is van Craft emotions, en het is in een prachtige zacht grijze tint, verder natuurlijk weer veel DooHickey's en de Winter stans is van Joy.
De bloemetjes heb ik uit mijn voorraadje gepakt, iedereen heel hartelijk bedankt voor alle lieve reacties, op FB en hier en allemaal een fijne week
liefs Janny
donderdag 29 december 2016
Happy 2017 Tilda
Hallo allemaal fijne Kerstdagen gehad? Wij wel hoor met ons gezin, zelfs nog een derde Kerstdag er aan vast geplakt met mijn ouders, en nu op naar de jaarwisseling en daarom deze lieve nieuwe Tilda 2017.
Deze tag heb ik gemaakt voor een lieve FB vriendin, het DP is van Studio Light, het inkleuren heb ik met de Distres in combinatie met de Sennelier gedaan, het boven en onder stansje heb ik gekocht bij de Action, de sterren zijn van DieNamicks, de tag de kleine tags en de sterrentags zijn DooHickey's
De stempel die ik gebruikt heb is uit een oudere serie van Magnolia, en de bloemen heb ik uit mijn voorraad gepakt, ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties hier en op FB, en jullie een hele fijne jaarwisseling en een goed en cretief 2017 toe wensen, liefs Janny
zondag 18 december 2016
Tilda with Little Rudolf
Hallo allemaal vandaag heb ik een zogenaamde paperbag-card voor jullie, het is veel werk maar zo verschrikkelijk leuk om te maken. Ik heb deze voor mijn nichtje en tevens mijn vriendin gemaakt voor Kerst.
En zo is hij uitgeklapt.
Het DP wat ik gebruikt heb is van Studio Light en de zakjes en tags zijn allemaal van Kimya, natuurlijk heb ik weer heel veel DooHickey's uit verschillende serie's gebruikt om op te pimpen, en de bloemen heb ik ook met de DooHickey's gemaakt.
Op de tags heb ik stempels uit wat oudere serie's verwerkt, ik hoop dat mijn nichtje er blij mee is, maar eigenlijk weet ik dat wel hoor.
Heel erg bedankt voor alle lieve reactie's ik lees ze altijd met veel plezier, tevens wil ik jullie een hele fijne Kerst wensen
Liefs Janny
woensdag 7 december 2016
Me and my Snowman
Hallo zijn jullie al klaar met de kerstkaarten? Ik ga nog door hoor ik vind de Aspen Holiday serie zo lief, zowiezo ben ik een liefhebber van kerststempels, December is echt mijn favoriete maand. Het inkleuren heb ik met de la petite Aquarelle van Sennelier gedaan en het DP wat ik gebruikt heb is van Pion.
Het model van de kaart is een stans van Magnolia, en natuurlijk weer veel DooHickey's zowel van de kit's als de losse, de sterrenrand is van Tim Holtz, en daar overheen heb ik de IJskristallen van Magnolia gedaan, verder heb ik Frantage, glitters, dennenappeltjes, kant, belletjes, gaas, Eiskristal, sneeuw, en een taartrandje op de kaart verwerkt. Op de sterrentag heb ik Wishing You The Merriest of Merry Christmases gestempeld.
Bedankt voor de lieve reacties hier en op FB, en graag weer tot de volgende blogpost
liefs Janny
zondag 27 november 2016
Sitting Cozy Tilda - Christmas Lace Bench
Hallo zijn jullie ook nog druk met de kerstkaarten? Nou ik wel hoor ben nog niet eens op de helft, en eind volgende week moeten we toch echt gaan sturen. Maar vandaag heb ik weer een lieverdje uit de laatste Aspen serie van Magnolia.
Het inkleuren heb ik gedaan met de la petite Aquarelle van Sennelier in combinatie met de H2O, het DP wat ik heb gebruikt is van Studio Light, en natuurlijk heb ik weer veel DooHickey's gebruikt. De bloemen heb ik zelf gemaakt met behulp van de DooHickey's uit oudere serie's en een stansje wat ik heb gekocht bij de Action, de doily achter Tilda is gestanst met een stansje van Marianne Design. Verder heb ik gaas, Frantage, en belletjes op de kaart verwerkt.
Heel erg bedankt voor alle lieve reactie's ik ben heel erg benieuwd wat jullie van m'n kaart vinden, en vind het dus ook super als jullie een reactie achter laten.
Een hele fijne week liefs Janny
donderdag 17 november 2016
Edwin with Christmas Lantern
Hallo eindelijk weer een berichtje van mij, maar jullie zullen wel gezien hebben dat ik het druk gehad heb met de kaarten verkoop van de Joyce Foundation. Natuurlijk kon ik niet achterblijven met een lantaarntje te maken van Dutch Doobadoo, en dit is hem geworden ik ben super blij met het eindresultaat. Het inkleuren heb ik weer met de Sennelier gedaan.
Ik heb dit lantaarntje gemaakt voor Magnolia, die een paar weken geleden op de KreaDoe was, en ben het daar uiteraard ook wezen brengen, met nog wat spulletjes die jullie binnenkort wel zien op mijn bog of op FB.
De bloemen op de bovenkant zijn gemaakt met DooHickey's en ook de arrenslee, en de kerstboom zijn DooHickey's. Met en zonder licht is hij super gezellig, de raampjes heb ik gemaakt van mica, en in de hoekjes heb ik Eiskristal geplakt, de kleine bloemetjes zijn geponst met een ponsje van de Action, en verder heb ik mos en dennenappeltjes verwerkt.
Natuurlijk ben ik erg benieuwd wat jullie van mijn lantaarntje vinden, bedank voor alle lieve reacties hier en op FB, en graag tot de volgende blogspot.
Liefs Janny
Abonneren op:
Posts (Atom)