zondag 22 januari 2012

Sweet crazy Love


Allereerst wil ik beginnen met jullie te bedanken voor alle lieve berichtjes die jullie altijd bij mij achter laten. Ik probeer wel altijd om even bij jullie langs te komen, maar bij gebrek aan tijd, lukt dat mij niet altijd,maar ik doe mijn best. Het project wat ik deze week gemaakt heb, is niet een idee van mezelf, ik had deze tissuesdoos gezien bij  Marijke, en ik vond hem meteen zo leuk dat ik dacht die moet ik ook eens maken.


Onze schoondochter is per 1 januari na veel bouwen, verven, en inrichten  haar eigen kapsalon begonnen, en ik vond het wel de gelegenheid om iets leuks voor in haar salon te maken. Ik heb daar voor de stempels uit de laatste Sweet crazy love serie gebruikt, en de brief die ik overal op gestempeld heb heet Old Valentine letter.


De tissuesdoos heb ik gekocht bij het Kruidvat, aan de onderkant heb ik het papier er gewoon opgeplakt, en aan de bovenkant heb ik een deksel gemaakt, maar die ook vastgeplakt. Het papier wat ik gebruikt heb is van Maja design, en rondom de doos heb ik diverse Nestabilletie´s gebruikt, het hart is van Nellie Snellen.


En natuurlijk heb ik weer gebruik gemaakt van veel DooHickey´s de Heart swirl, Vintage leaf, en Tilda lace. Het inkleuren heb ik weer gedaan met Distress Inkt, de vlinders zijn gemaakt met een pons van Martha Steward, en met het ponsje van Mirre.


Op de doos heb ik veel bloemen gedaan, deze zijn van Prima Marketing, Magnolia en de roosjes heb ik weer zelf gemaakt, hier en daar wat Stickles en veel Strass voor de bling bling en klaar was hij.


Ik vind hem zelf erg leuk geworden, en ben benieuwd wat jullie en mijn schoondochter er van vinden, leuk is het altijd om jullie berichtjes te lezen.

De stempels die ik gebruikt heb kun je kopen bij Miekelotte, ik wens iedereen weer een hele fijne week
veel liefs Janny

49 opmerkingen:

  1. dit ziet er toch superleuk uit janny, moet toch morgen nog even naar het kruidvat, dus dan kan ik meteen even kijken
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je tissuedoos echt supermooi Janny en wat zal je schoondochter er blij mee zijn. Ik wil deze ook wel eens maken maar wat ik me afvraag is wat doe je als hij leeg is? Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Janny?? Niet zo bescheiden hoor, ik vind hem geweldig en wat een werk moet dat geweest zijn. Mag je súper trots op zijn.
    Lieve groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, Janny, deze is geweldig. Ik denk dat dit wel een ereplekje krijgt in de kapsalon.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awwwwww, this is soooooo sweet, i want one!!! Hugs! Brittany, xoxo
    http://www.mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww dat vind ik nu echt geweldig mooi gemaakt, wat een werkje heb je daaraan gehad maar het resultaat is gewoon super.
    Dat zal vast heel mooi staan in de kapsalon.

    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Janny wat is dit prachtig , echt heel mooi , gr humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, super mooi. Weet absoluut zeker dat je schoondochter dit ook een prachtige creatie vindt. Dit soort dingen staan al zo lang op mijn verlanglijstje om te maken, moet er nu toch echt maar eens aan beginnen en met zo'n voorbeeld moet dat zeker lukken.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk idee.
    Mooi bewerkt met prachtig papier en details.
    Super mooi geheel.
    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Wat een mooi kadootje, daar zal ze blij mee zijn.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, Janny, wat een prachtige creatie weer. Ik weetniet waar te kijken. Zoveel mooie details. Schitterend. Daar zal je schoondochter wel blij mee zijn.
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Janny this is just wonderful so much beautiful detail and such lovely images so perfect and I bet your daughter will love it and how pretty will it look in her Salon!! Love Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooohhh wat is dit onwijs mooi zeg, super!!!! Dat zal ze vast en zeker wel mooi vinden!! Ik heb er toevallig ook net eentje gemaakt, heb wel foto's gemaakt maar moet het nog even op mijn blog zetten... maar ik moet wel zeggen dat die bij lange na niet zo mooi is als die van jou hoor!!!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende creatie, hier zal je schoondochter wel blij mee zijn.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw ben er helemaal weg van! Je schoondochter boft maar!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Janny wat heb dit weer schitterend gemaakt. Heel mooi gedaan. Heel veel liefs en groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende doos. Die zal vast prachtig staan in de kapsalon van je schoondochter.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die gaat een ereplaatsje krijgen in de kapsalon!!!!
    Wat een schitterende doos is dit zeg!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Janny,

    Wat een schitterende doos heb je gemaakt voor je schoondochter.
    En wat zal ze hier blij mee zijn.
    En wat een werk heb je hier aan gehad maar het resultaat mag er zijn.
    Veel plezier met het geven.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Janny

    Wat een leuk idee en wat heb je dit weer mooi gemaakt super hoor daar zal je dochter wel heel blij mee zijn



    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een schitterend doosje heb je gemaakt Jannie..complimenten hoor
    Je dochter zal hier wel blij mee zijn en hij zal straks wel staan te pronken in haar kapsalon
    groetjes Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig gemaakt, heel leuk deze doos xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Janny,

    EEN PLAATJE, wat een gave box. Ik vind hem prachtig!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WHOWW!! Als mijn kapster zo'n box in haar salon had staan, zou ik er elke week zitten!!! Hij is echt geweldig.
    Ik wil je ook nog even bedanken voor je bezoekjes aan mijn blog, stel ik zeer op prijs!
    Fijne dag verder, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oohh...wat een supermooie tissuebox! En tuurlijk vind je schoondochter 'em net zo mooi als ons ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooohhhh dit is wel erg mooi geworden.

    Groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oohh... Wat een mooie tissuedoos!
    Die zal vast in de smaak vallen!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige Tissue Box Janny
    ik ben er helemaal weg van.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende tissuedoos, zag ze al vaker op andere blogs en is inderdaad erg CUTE!
    Je hebt er weer iets moois van gemaakt!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig mooie Tissuebox Janny.
    Echt schitterend.
    Dat is een sieraad voor in de kapsalon van Je SchoonDochter.

    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Janny,

    Ik ben op het ogenblik grieperig, dus ik denk dat ik zo'n mooie tissuebox voor mijzelf ga maken, dan had ik nu luxe mijn neus kunnen snuiten. Erg mooi is het geworden.

    Grt. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hij is prachtig Janny. Dat vindt ze zeker heel mooi.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Als je schoondochter net zo'n Magnolia fan is zal ie vast een "ere plekje" krijgen in de salon.
    Wat heb je dit super gaaf gemaakt Janny en zo leuk dat je er meteen een stel verschillende Tildaatjes op kwijt kan!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw wat een schitterende tissue box heb je gemaakt. Heel erg gaaf, en vast ook heel veel werk.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een plaatje zeg! Echt een geweldige tissuedoos! Heel erg leuk idee om er 1 voor je schoondochter te maken. Daar zal ze vast heel blij mee zijn. Geweldige stempeltjes gebruikt en heerlijk zeg al die frutsels er op! Ziet er helemaal TOP uit!
    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow wat een schitterende tissue doos heb je gemaakt.
    Hier zal je schoondochter wel heel blij mee zijn.
    Hij is echt geweldig mooi

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Wow this is super gorgeous I think it is a super idea for your daughter you must be so proud !! I just adore the papers so pretty ! I especially love how you have decorated the top ! The Tilda's are so perfect ! Love your tissue box. Super inspiration ! Thanks ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat is dit een leuke doos geworden, mooi afgewerkt hoor! Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Janny,

    Leuk dat je ook de tissuebox hebt gemaakt.
    Hij ziet er geweldig uit!!!
    Het is ook erg leuk om te maken, maar er gaan wel heel wat uurtjes in zitten.
    Als ik tijd heb zal ik eens het patroon op mijn blog zettten.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Werkelijk een prachtige tissuebox !! Zo mooi versierd. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ooohh....hij is geweldig Janny, ziet er echt prachtig uit!!!
    Liefs
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik vind hem helemaal leuk geworden.
    Weet ook wel zeker dat hij in de smaak is gevallen.
    Ziet er echt geweldig uit.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuk idee Jannie. Het ziet er prachtig uit en is zeker een aanwinst voor je schoondochter. Ook haar klanten zullen er zeker met plezier naar kijken.

    Groetjes Henny.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauwww Janny,wat een schitterende doos heb je gemaakt.Mooie kleuren en zeker weten dat het in de smaak zal vallen. Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooi van kleur ook. Wat zijn de stempels weer schattig.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wat prachtig gemaakt en ook zulke leuke magnolia stmpels erbij gebruikt xx

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.