maandag 2 januari 2012

TOMIC# 31


Allereerst wil iedereen een heel gelukkig, creatief en vooral gezond 2012 toewensen, en iedereen die mij het zelfde toewenste daarvoor bedanken. De kaart is gemaakt naar een sketch van Tina, en hij moest in de kleuren blauw en wit en met glitter. De stempel die ik gekozen heb is een speciale uitgave van Magnolia, en de boomstam is uit een oudere serie. Het papier is van Maja design, het ovaal achter Tilda is een Nestabillitie, en het sterrenrandje is een kerstkado van Magnolia, en komt uit de nieuwste serie, Sweet Crazy Love collection 2012.


De stempels zijn weer ingekleurd met Distress inkt, en wel in de volgende kleuren; Antique Linen, Walnut Stain, Vintage Photo, Milled Lavender, Victorian Velvet, Frayed Burlap, Stormy Sky, Pumice Stone en Tattered Rose, over de foto's ben ik niet helemaal tevreden, maar omdat ik de glitters goed wilde laten zien heb ik de foto's in het zonnetje gemaakt.


De roos is van Magnolia en de witte bloemen en kleine roosjes heb ik gemaakt met de retro ponzen, het takje is ook geponst, maar ik zou zo snel niet weten met welke pons.

Ook wil ik even mijn nieuwe volgers welkom heten, ik ben heel erg blij dat ik steeds weer nieuwe volgers erbij heb.

Mocht je de boomstam willen hebben, hij is te koop bij Miekelotte, Aya heeft de stempel van Tilda niet maar misschien is hij nog wel ergens te vinden.

Ik wens iedereen weer een hele fijne week, zelf ga ik weer hard aan het werk voor de Paas-Ink.

Veel liefs Janny

35 opmerkingen:

  1. Hallo Janny...de allerbeste wensen voor 2012.
    Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt zeg!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Janny

    Mooie kaart de blauw en grijze tinten vind ik heel mooi en deze Tilda is heel schattig.En voor 2012
    nog de beste wensen.

    Groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart janny en ook nog de beste wensen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, leuke, zachte kleurtjes ook.
    En wil je ook nog het allerbeste wensen voor 2012.
    Groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke kaart heb je gemaakt
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Janny this is just beautiful and I'm loving the stamp its just wonderful! Chanelle xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Janny wat een prachtig kaartje heb je gemaakte en zo leuk hoe ze zit op de boomstam compliment hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Jannie, en jij ook nog de beste wensen voor 2012. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janny wat een schitterend mooie kaart heb je weer gemaakt. Geweldig mooi. De beste wensen voor 2012 en heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig Janny.
    Gelukkig nieuwjaar.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart Janny! De glitters zijn nu lekker goed te zien ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat dacht je....ik ga het jaar goed beginnen??? Nou, dat is gelukt hoor!!!! Wat een plaatje...
    En oh ja, de beste wensen voor 2012!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Happy new year! Beautiful card, I love it.
    Hugs Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supermooie kaart Janny
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaartje geweldig Janny! En met de foto's is niks mis hoor:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart!
    Beide stempels zijn erg leuk!
    Weer een schitterende creatie.

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een bjoetie weer Janny! Heel mooi gedaan.
    Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Liefs
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst ook een gezond, gelukkig en creatief 2012 toegewenst.

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi van kleur ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Janny,

    Ik wil jou en je gezin een Gelukkig, Gezond en Spetterend 2012 toewensen!

    Ik vind je kaartje voor TOMIC weer super schattig. Jou prachtige kerstkaart staat nog steeds te pronken op mijn kast! Dank je wel!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor jou en je gezin een heel gelukkig nieuwjaar met heel veel liefde, gezondheid en creativiteit!!!!
    Je bent in ieder geval goed begonnen, wat een bjoetie zeg, schitterend!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I loved your card and the stamp is so cute. Do you mind share where you got it from?
    Cheers
    Marcelle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Janny wat een schatje zo op die boomstronk , gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij ook de allerbeste wensen voor 2012! Je kaart is super mooi! Schattige Tilda en mooie details. Mooie geponste bloemen, een idee die ik moet onthouden! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a stunning card....colored magnificently!
    I have enjoyed browsing through your lovely blog and became a follower!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Voor Jullie allen,alle goeds voor 2012 gewenst.

    Wat een prachtig mooi kaartje.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jullie ook een fijn 2012. Je kaart is wederom een plaatje! Wat een gave stempel en de kleurencombi is prachtig, gave details. Schitterend!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fabulous card and colors too!!
    Happy New Year!!
    Hugs, Giò

    BeantwoordenVerwijderen
  28. nog de beste wensen voor 2012
    en wat een schitterende kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Súpermooi weer Janny. Mooie details en schitterende kleuren.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Janny,

    wat een leuke stempel weer van Magnolia vindt de kaart erg mooi geworden.

    Groetjes, Friedy
    http://scrappy-doe.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Janny, wat een plaatje weer. Om verliefd op te worden. Errug mooi!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Janny, your card is fantastic and I love sweet Tilda! Where can I buy this cute stamp? Thanks for letting me know.
    Hugs, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende kaart Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. This is so cute, loving the colouring too.
    I looked all over for this stamp, please where can I get her.
    Ann x

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.