zondag 29 januari 2012

Tilda with Cozy Heart

Allereerst wil ik jullie even bedanken voor alle lieve reacties die jullie hebben achter gelaten op de tissuesdoos, Jitske was er erg blij mee en heeft van haar klanten ook al veel reacties gekregen. Jullie zien zeker wel dat deze stempel wel mijn voorkeur heeft, ik vind haar zo'n schatje. Dit keer is het trouwens maar een klein berichtje van mij, omdat ik een paar van deze hangers heb gemaakt voor een paar lieve vriendinnen en familie  van mij, en ik natuurlijk hoop dat ze deze dan al niet op mijn blog gezien hebben.


Voor het hart heb een stans van Cheery Lynn Designs gebruikt, deze heet Heartland Amerika Large.
Ik heb hem 2 keer uitgestanst, toen heb ik in de openingen in het kantje de binnenkant van het hart na getekend, 1 keer op gewoon witte cardstock voor de achterkant, en 1 keer op Pion papier, en daarna uitgeknipt,  ik heb de binnenkanten op elkaar geplakt,  toen alles even laten drogen, en toen eerst het lint erop geplakt en daarna de voor en achter kant er op geplakt met dubbelzijdig tape.
Alle randjes heb ik bewerkt met Vintage Photo, het inkleuren heb ik ook weer gedaan met Distress Inkt in de volgende kleuren, Antique Linen, Walnut Stain, Vintage Photo, Tattered Rose, Barn Door, Spun Sugar, Victorian Velvet, Stormy Sky en Frayed Burlap. Natuurlijk heb ik ook de DoHickey's van Magnolia weer gebruikt, de Romantic Lace  de Romantic Tag, en de Heart swirl, de bloemetjes zij gemaakt met een ponsje van het Kruidvat,  het kantje had ik van Miekelotte en de vlinder is van een pons van Martha Steward.

Dit is helemaal niet zo veel werk, en het is  leuk om aan iemand die je lief is met Valentijn te geven.

Alle materialen zijn  ook weer te koop bij Miekelotte.

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van mijn hart vinden, laat even een berichtje achter wat je er van vind, of als je vragen hebt.

Ik wens jullie weer een hele fijne creatieve week, veel liefs Janny

35 opmerkingen:

  1. Janny this is a perfect gift for Valentines!! Just love it Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig hart!!!! Een erg leuk idee...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig hart Janny, en inderdaad heel leuk om weg te geven.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind em leuk!!! Leuk om te maken maar heel leuk om cadeau te doen!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt hoor Janny!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je hart er geweldig mooi uitzien, prachtig gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat enig! Ziet er erg mooi uit!
    Heb nog een vraagje aan je Janny.............staan er creaties van jou in de Magnolia Ink.?????

    groet, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief hart, heel mooi gemaakt.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend hart heb je gemaakt. Heel mooi gedaan hoor Janny.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend hart.
    Heel mooi.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow this is beautiful. hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooohhh wauw zeg, wat is dit weer super mooi!!!!!!!
    Inderdaad een heel mooi en lief valentijnskadootje!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie hanger heb je gemaakt, lief ook de kleurtjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Janny,

    Wat een leuke hanger, ze blijft lief onze Tilda.
    Leuke dohickeys vooral de tag.

    Grt. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janny,

    Ik vind je hart super gaaf.
    Ik ga hem zeker ook maken.
    Heel mooi bewerkt heb je hem.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Janny,

    Wat een schatje weer, heel erg leuk gedaan.

    Groetjes en ook voor jou een fijne week,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf Janny! Ziet er helemaal te gek uit die harten. Heel leuk idee en het lijkt me ook ontzettend leuk om weg te geven! Prachtig...

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele lieve hartjeshanger met deze schattige Tilda!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige hanger, leuk gedaan hoor met deze mooie magnoliastempel. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Janny, heb ik nou pech.......dat ik het net zie :)
    Wat een schattige creatie en lief cadeautje!
    Super gemaakt!
    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief valentijskado'tje Janny
    heel erg mooi gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er schattig uit Janny.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er weer schattig uit Janny. Leuk idee om zoiets kado te geven.
    Lieve kleurtjes heb je ook weer gebruikt.
    Ik zie je zaterdag.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is schitterend janny ,leuk om zoiets kado te krijgen
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is die mooi Janny, echt een plaatje weer.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een erg mooie creatie heb je gemaakt janny en wat is het werk geweest als je hiervan meerdere hebt moeten maken
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi en fijntjes gemaakt Jannie. Leuk idee hoor.

    Groetjes Henny.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schatje!!!!!!!!!!!Prachtige kleuren heb je weer gebruikt. Nog bedankt voor je lieve woorden op mijn blog. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie hart heb je gemaakt! Mooie kleuren, mooie details en erg leuk om aan iemand cadeau te geven! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig !! Wat een mooi en lief kado.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat schattig en een mooi kado.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.