zondag 8 januari 2012

Tilda with cozy heart


Dit lieve schatje is er eentje uit de laatste serie van Magnolia, Sweet Crazy Love, toen ik de kid kreeg vond ik haar meteen zo leuk, maar ja dan ben je druk mat de kerstkaarten dat je  je er geen tijd voor gunt, en toen was ik weer druk voor het 2e nummer van de Magnolia INK, maar dat is nu allemaal klaar en dus kon ik eindelijk een kaart maken met deze lieverd.


Het papier wat ik gebruikt heb is van Magnolia, op de kaart heb ik veel DooHickey's gebruikt nl; Romantic Lace, Haert Swirl, Wild strawberry Flower, Bon voyage foliage en Doily flowers. Het hart is van Nellie Snellen, en ik heb de stempel weer ingekleurd met Distress inkt in de volgende kleuren; Antique Linen, Brushed Corduroy, Tattered Rose, Barn Door, Milled Lavender, Victorian Velvet, Frayed Burlap, en Tea Dye. Achter het hart heb ik een gaasje verwerkt, en nog verder daar achter kanten hart doily's.

Nu alle drukte weer voorbij is, hoop ik weer wat meer tijd te hebben om jullie blogs te bezoeken, soms heb ik wel eens iets voorbij zien komen op Face Book, maar om echt op alle blogs te kijken, daar had ik de tijd niet voor.

De materialen om deze kaart te maken kun je kopen bij Miekelotte.

Ik wens iedereen weer een hele fijne week,
veel liefs Janny

39 opmerkingen:

  1. Hoi Janny je kaart is weer schitterend mooi. Een snoepie hoor. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Janny, heel mooi.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Janny! Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. She looks so cute! Love the flower arrangement too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend weer Janny, je blijft ernaar kijken zo mooi,
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a beautiful card Janny, so very pretty.
    Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janny, Wat een schatje weer, in die mooie kleuren.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer prachtig Janny. Wat is die kit leuk he? Ben er ook zo blij mee. Al moet ik ook bekennen dat ik er nog niets mee heb gedaan.....

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Jannie. Ik ben nu ook al benieuwd naar je mooie kaarten in het paasnummer van Magnolia. In de laatste ink(s) waren je werken stuk voor stuk juweeltjes hoor.

    Groetjes Henny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje zeg, prachtig!!!! Vind die stempels uit de nieuwe serie ook héél leuk!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bjoetie van een kaart Janny leuk die nieuwe magnolia en zo mooi verwerkt top

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk kaartje weer! mooie zachte kleurtjes. De stempels is een cutie he. heb hem helaas zelf nog niet, wat niet is kan nog komen he hihi.
    groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige kaart Janny!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een "bjoetie" Janny !!
    Zo ook al je laatst gepostte kaartjes en creaties!
    Dikke 10 krijgen ze van mij :)
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janny

    Wat een schatje van een kaart.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi en lief Janny

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje Janny! Heel erg lief.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely Creation!.. Great Combination of die cuts and Flowers.. Great Colors and the Tag is Lovely... Great Card! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooie kaart Janny! Heel leuk met de label erbij en verder ook hele mooie details. Tilda is een schatje en super mooie gekleurd! Een geweldig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig mooi kaartje Janny!! Mijn complimenten!

    groet, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a beautiful creation....love your coloring of Tilda and your embellishments are absolutely phenomenal!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Another gorgeous card. Just love your work but wish I could translate your blog then I could read all that you write about what you've done.
    Hugs, Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi
    We hebben zeker plezier van onze prijs. Het is altijd leuk iets te winnen toch?
    Je kaartje is ook prachtig!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterend gedaan en zoveel mooie details erop
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Janny!
    Your card is beautiful. I love the design of it and the coloring is lovely.
    hugs Maz

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Janny , ik vind het weer een schatje !! De nieuwe Tilda EN je kaart natuurlijk !! Veel mooie stanzen gebruikt. En mooie kleuren.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superschatje weer, Janny. Leuk dat je even de tijd hebt genomen om langs te komen. Waardeer ik enorm en zeker ook als ik lees dat je het zo ontzettend druk hebt. Je hebt weer prachtige details gebruikt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart met deze lieve stempel. Mooi zacht van kleur ook.
    ik zie wel, we komen allemaal tijd te kort.

    Liefs Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Helemaal lief ook zo van kleur, och echt mooi kaartje.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beetje late reactie maar je hebt jezelf weer overtroffen Janny!! Wat een geweldige creatie heb je weer gemaakt.
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jannie, je naam stond weer in de Magnolia. Leuk gedaan hoor, de stempel van Doe@ding is toch een lievertje. ook deze kaart is erg leuk. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooiiiiiiiiiiii Janny
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Janny, ja ik loop een beetje achter met bloggen. Heb net de schade ingehaald. Wat heb je weer een plaatjes van creaties gemaakt!! Wauw wat een beauties allemaal, zo schattig!
    groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een lieverdje van een kaart Janny
    helemaal leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.